sobota 2. júna 2012

My dream come true č. 26 :)

Ja som taká krava:D Úplne som doplietla túto poviedku. Nevadí, už budú asi len tri čast, možno štyri, aby to bolo presne 30 častí. ;)) Ľúbim vás ♥ Prosím napíšte mi, či sa vám môj príbeh vôbec páči. Či sa mi to podarilo, tak ako som si predstavovala... Ďakujem ;)

Zayn
Rozhodol som sa porozprávať s Natalie. Zaklopal som jej na dvere. No viete, v našom dome mala izbu, takú hosťovskú. Nikto mi neotváral. Znovu som zaklopal a otvoril dvere. Natalie nikde nebolo. Potom mi došlo, že určite bude s Niallom. Zaklopal som na jeho dvere. ,,Ďalej!" zakričal Niall. Otvoril som dvere. ,,Prepáčte, že vyrušujem, ale potrebujem sa porozprávať s Natalie," povedal som. ,,Ja sa s tebou nemám o čom rozprávať, Zayn," povedala Natalie a znovu si ľahla na posteľ. ,,Natalie, len päť minút, nič viac, len chvíľu," prosil som ju. ,,Stopnem si to, len päť minút," povedala a vstala z postele. Dala pusu Niallovi (čo vo mne vyvolalo všelijaké nenávistné pocity), a vyšla z izby. Šli sme do mojej izby. ,,Sadni si," povedal som jej a ukázal na posteľ. ,,Nie, päť minút vydržím stáť," povedala. Pokrútil som hlavou a začal som. ,,Natalie, mňa to fakt veľmi mrzí, ja som nechcel, ale držím ti s Niallom palce a verím, že budeš konečne šťastná, pretože s idiotom, ako som ja by si šťastná nikdy nebola," povedal som jej. ,,Zayn, vieš čo ma na tom najviac štve?" opýtala sa. Pokrútil som hlavou na znak nesúhlasu. ,,Neštve ma to, že si mal inú, ide o to, že som si myslela, že ty si ten koho ľúbim, myslela som si, že Niall bol len taký úlet, ale ako si všímam, je to úplne inak. Zayn, ja som ti verila, verila som ti že to už nikdy nespravíš, odpustila som ti to, čo som si myslela, že ti nikdy neodpustím, ja nechápem o čo ti išlo, ak ťa nezaujímam, na čo si sa mi znovu vplietol do života?" v očiach sa jej zaleskli slzy a moje? To ani nehovorím.Ja už som plakal. Sklamal som jediné dievča, ktoré ma keby v živote ľúbilo! ,,Natalie, odpusť mi všetko! Ja nebudem môcť pokojne spať, pokiaľ medzi nami nebude znova to priateľstvo, ktoré bolo pred rokmi! Naty, prosím! Posledná šanca!" vstal som z postele a chytil ju za ruku. ,,Prosím," priblížil som sa ešte viac k nej. Tak veľmi ju chcem pobozkať. ,,Máš moje posledné odpustenie, ešte raz niečo vyvedieš, a už nikdy ti neodpustím!" povedala a vyšla z izby.

Naty

Vyšla som z jeho izby a šla späť k Niallovi. On jediný je teraz pre mňa dôležitý. ,,Niall," otvorila som dvere, no nebol tam. Zišla som dole. Samozrejme, práve vyjedal chladničku. ,,Niall," objala som ho zo zadu. ,,Preboha! Dievča!" chytil sa za srdce a dýchal. ,,Raz ma privedieš do hrobu!" povedal a dal mi pusu. ,,To nedovolím!" povedala som so smiechom. ,,Čo papkáš?" opýtala som sa ho. ,,Neviem, som hladný," povedal. ,,Aj ja som hladná, dáš mi niečo?" opýtala som sa ho. ,,Pre teba všetko," povedal a podal mi, netuším čo, ale chutilo to dobre. ,,O čom ste sa rozprávali?" opýtal sa. Išla som mu odpovedať no vtom prišiel Liam a Harry. Usmiala som sa na Harryho a jedla som svoju večeru. ,,Chalani a dievča," ukázal na mňa, ,,zajtra by som vám chcel predstaviť moju priateľku!" povedal Liam. ,,Jééé, ja chcem konečne spoznať dievča!" začala som skákať a trepať rôzne vety, ktoré mi nedávali zmyslel. Sadla som si naspäť, chalani na mňa pozerali, ako na blázna. ,,Nezvykli ste si ešte?" opýtala som sa. Všetci neprítomne pokrútili hlavou. ,,Som šialená, na to ste si mali zvyknúť, ách asi to ešte potrvá!" povedala som. ,,Asi hej," povedal Harry. Buchla som ho do ramena. ,,Áu!" povedal a šúchal si rameno.

Ako Liam sľúbil spoznali sme dievča, menom Danielle. Bola strašne milá a fájn.Obľúbila som si ju hneď. Jej hnedé kučeravé vlasy, som jej v dobrom závidela. Občas sme si spou zatancovali, vravela že mám talent, ale ja o sebe dosť pochybujem...

O pár dní - Natalie
,,Láska, poď už!" kričal na mňa Niall. Dnes ideme na tú dovolenku. ,,Už, už!" povedala som a posledný krát sa pozrela do zrkadla. Vyšla som z izby a nabúrala do Zayna. ,,Prepáč," ospravedlnil sa. ,,V pohode," povedala som a zbehla dole. ,,Bavte sa," zakričali nám všetci. Usmiali sme sa na nich a vyrážali sme na Kanarské ostrovy.

,,Niall, ja neverím! Je tu krásne!" skočila som mu do náručia. ,,Som rád, že sa ti tu páči," povedal a dal mi pusu. ,,Ľúbim ťa!" povedala som mu. ,,Aj ja teba," povedal. Šli sme do nášho domčeku. Bol krásny a luxusný. ,,Niall, toto stojí asi celý môj majetok! Prisahám, že keď budem mať peniaze, raz ti to vrátim!" povedala som mu. ,,Ty si mi to už vrátila!" povedal a objal ma, ,,si celý môj život, nedokážem byť bez teba, milujem ťa." Pobozkala som ho. ,,Niall, ja už nikdy nechcem o teba prísť!" povedala som mu. ,,Ani ja, a prisahám že už nikdy neprídeš!" povedal. ,,Ako to myslíš?" opýtala som sa ho. ,,Natalie..."

6 komentárov:

  1. čo povedal? Inač úžasný diel, úžasné poviedka proste všetko je úžasné :) <3

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Je to dokonaléé :):D:D:D Miluju tvojí povídku miluju tebe :):):D ( né nejsem lesba!!)škoda že už končí i když vím , že potom bude další :):D:D Jen tak dál ...

    OdpovedaťOdstrániť