sobota 16. júna 2012

My heart skips a beat -5- *Čo cítiš?*

Harry

Chcel som byť so Sarou úplne sám, a tak som ju zobral ku mne do izby. ,,Harold!" skríkla po mne. ,,Čo?" opýtal som sa. ,,Prečo si ma sem dotiahol?" ,,Tak! A ty si mi povedala Harold? Budeš pykáááááááááááť!" skríkol som zvalil ju na posteľ a začal ju štekliť. ,,Nie! Prosím! Harry! Urobím čokoľvek! Prosím, ááááá, nie!" metala sa ako ryba na suchu. ,,Počkaj, povedala si čokoľvek?" prikývla a utrela si slzy, ktoré jej stiekli od smiechu. ,,Úplne čokoľvek," povedala a ešte stále lapala po dychu. ,,Hmm, chcem niečo vedieť," povedal som úplne rozhodnutý, čo chcem počuť. ,,Som samé ucho," povedala a doslova ma zo seba zhodila. ,,Au," sykol som a sadol si vedľa nej. ,,Nie,nie,nie. Nebude to otázka, niečo ti poviem, budeš ma počúvať," povedal som. ,,No konečne to už vyklop," povedala mi. ,,Takže, chcem ti povedať... Ja už to v sebe nemôžem dusiť, chcem ti povedať, že som sa zaľúbil, že som si uvedomil, že sa dá zamilovať na prvý pohľad. Keď zaspávam myslím na teba, keď vstávam myslím na teba, keď robím čokoľvek myslím na teba, Sara. Vieš v ten deň, keď sme sa stretli bol pre mňa najkrajší, milujem ťa. Čo cítiš ty?" opýtal som sa jej. Bol som konečne taký... voľný? Myslím vnútorne, už som to nevedel držať v sebe, to čo som jej chcel povedať som jej povedal. ,,Harry, ale ako ti môžem veriť? Čo ak som len jedna z mnohich? Ja nechcem byť len jedna z mnohích. Čo ak je toto len jeden z tvojich úletov?" opýtala sa a sklonila hlavu. ,,Nie! Nie som taký, ako ma všetci opisujú, viem milovať dievča, a teba strašne ľúbim, ver mi Sara," zdvihol som jej bradu a v očiach videl slzy. Kvôli mne plakať nemôže. Nesmie. ,,Ľúbim ťa," povedal som jej. Pozrela sa na mňa. ,,Vážne!" povedal som. Stále sa mi pozerala do očí. Po chvíli ma pobozkala. Hodila sa na mňa. ,,Ľúbim ťa," povedala mi. Usmial som sa na ňu a pobozkal ju. ,,Chceš byť moje dievča?" opýtal som sa. ,,Áno," usmiala sa a objala ma. ,,Ľúbim ťa," povedal som jej. ,,Aj ja teba, poď dole," usmiala sa na mňa.

Sara

Po vete ,Chceš byť moje dievča' som si bola istá, že je všetko dokonalé. Šli sme späť k chalanom. ,,Chalani, som oficiálne zadaný," usmial sa na mňa Harry. Niall vypľuvol oreo, ktoré skončilo na Louisovi. Ten skríkol tak, že Liam spadol zo stoličky. Ja som sa samozrejme rehlila, ako zmyslov zbavená. ,,Kde je Zayn?" opýtala som sa. ,,Išiel za Miou," povedal Liam, ktorý si mimochodom šúchal zadok. Viete od toho pádu. ,,Bože vy nie ste normálny," povedal Harry. ,,Nechaj ich," povedala som a už som neudržala ten smiech. Zvalila som sa medzi Nialla a Louisa na gauč. ,,Pusťte niečo," povedala som im. ,,Titanic?" opýtal sa Harry. ,,Drbe ti, zlatko? Keby niečo nenávidím romantické filmy," povedala som im. ,,Whaaaaaat?" ozvalo sa mi z každej strany. ,,No čo? Máte problém?" opýtala som sa. ,,Vôbec nie, len si prvé dievča, ktoré poznám, čo nepozerá romantické filmy," povedal Louis. ,,No vidíš, ja radšej akčné filmy, horory alebo komédie," povedala som im. ,,Ok, tak si dáme Noc v múzeu? Nevidel som to dlho," povedal Liam. Všetci sme prikývli. Niall ku mne pustil Harryho. Ten si ma okamžite zobral do náruče. Ten film je úžasny stále sa na ňom smejem. ,,Milujem ťa," pošepkal mi Harry. Usmiala som sa naňho a ďalej sledovala dej filmu....

2 komentáre: