sobota 5. mája 2012

My dream come true č. 14 :)

Natalie

Vytočila som číslo na Angie.
-Haló?- ozvalo sa v telefóne.
-Čus Angie, počúvaj nemohla by si prísť do Bradfordu? Chcem zavolať aj Sonii, Markovi, Joshovi, hm? Prosím, vieš včera som mala narodky, a Zayn mi chce urobiť párty, a vaj musíte prísť aj vy.-
-Jasné, ja sa moc teším, len nemám na letenku.- povedala skleslo.
-S tým si nerob starosti moja, len sa zbaľ.- povedala som.
-Ale.- začala, ale skočila som jej do rečí.
-Žiadne, ale. Baľ sa idem volať ostatným.
Zložila som a vytočila číslo na Soniu, tá príde určite, Mark tiež a Josh nemôže, lebo ide s rodinou na dovolenku. Bolo mi to trošku ľúto, ale aspoň, že prídu ostatní.

,,Tak, čo zlatko?" opýtal sa ma Zayn. ,,Prídu všetci až na jedného môjho kamoša," usmiala som sa a vlepila mu bozk. Začali sme sa nenásytne bozkávať. ,,Ale no ták Zayn," so smiechom som sa ho snažila dať dole. ,,Čo je?" opýtal sa, ale aj ona sa smial. ,,Prestaň," stále ma bozkával na krku. ,,Nie, nevidel som ťa tri mesiace, a teraz si ťa musím vychutnávať, ani si nevieš predstaviť, ako si mi chýbala," stále ma bozkával na krku. Robilo mi to husiu kožu, ale asi mu bolo jedno, že protestujem. ,,Si hrozný," prevalila som sa naňho a bozkávala som mu asi každú časť jeho tváre. ,,Ty nie si o nič lepšia," povedal Zayn. Pozrela som sa naňho z vražedným pohľadom. ,,Čo?" spýtala som sa, akože podráždene. ,,Robím si srandu," teraz sa on prevalil na mňa. Lakťe mal pri mojej hlave, aby na mne neležal celou svojou váhou. ,,Veď zato," povedala som mu a prisala sa na jeho pery.

Po pár hodinách
Angie mi volala, že už pristáli. Povedala som to Zaynovi a hneď sme nasadli do auta a upaľovali na letisko. Keď sme boli na letisku hneď som sa Angie, Sonii a Markovi hodila do narúčia. ,,Čaute," naše skupinové objatie, je najlepšie. Mám ich neskutočne rada. ,,Takže ľudia, toto je Zayn, Zayn toto je Angie, Sonia a Mark," predstavila som ich Zaynovi. ,,Bože, ako rada ťa spoznávama, neverila by som že pôjdem  na váš koncert, nie ešte to že moja kamarátka, je tvoja frajerka," keď to hovorila Sonia, ja som vybuchla do toho najväčšieho smiechu. ,,Jáj to je tá fanúšička," pošepkal mi do ucha Zayn. Len som prikývla a ďalej sa smiala. Všetci sa tam objali. Spoločne sme sa vybrali do Zaynového auta. Cestou sa Angie a Mark chytili za ruky. Pozrela som sa na nich a hneď ich rozpojili. ,,Ale,ale. Niekto mi tu niečo neoznámil," podpichla som Angie. ,,Prepáč, že sme ti to nepovedali, ale vieš báli sme sa na tvoju reakciu," povedal Mark. ,,Čože? Sme kamaríti, prečo by som vám to nepriala, veľmi vám to želám a držím palce," usmiala som sa. Angie ma objala a pošepkala: ,,Ľúbim ťa."
Cestou v aute som sa nasmiala až-až. Sonia to úplne zabila. Stále sa Zayna pýtala veci ohľadom tej ich skupiny One direction. Ja som sa len smiala. Zayn už pomaly nevládal, ale čo neurobí pre fanúšičku. Zašli sme k nám. Angie, Sonia a Mark si u mňa zložili veci. Ja som sa prezliekla. Mala som na sebe šaty.Angie aj Sonia mali krásne veci, Mark samozrejme tiež.

Šli sme do Londýna. Vraj sa bude párty konať tam. Chápete to? Akože... úch nechajme to tak.Zastavili sme pred veľkou vilou. Veľká? Slabé slovo, obrovská. Zayn ma chytil za ruku a všetkých nás 'navigoval' dnu. Keď sme boli dnu oči mi išli z jamiek vypadnúť. Chalani na mňa vyskočila a začali spievaťť Happy Birthday. Niall držal obrovskú tortu. ,,Ďakujem," povedala som a všetkých ich objala. Potom som im predstavila Angie, Soniu a Marka. Hneď som si všimla, ako Harry pozerá na Soniu. Usmiala som sa. Zayn ma niekde ťahal. ,,Darčekýýýýý," skríkol Niall, a ukázal na podlahu plnú všeliakých darčekov. ,,To ste nemuseli," povedala som. ,,Ale museli," povedal Liam. Usmiala som sa naňho. ,,Môj prvý," povedal Louis. Otvorila som si jeho darček. Jeho darček obsahoval: Plyšovú mrkvu, voňavku a náramok z jeho menom. ,,Ďakujem Louis, vážne," povedala som trošku ironicky. ,,Nemáš zač," povedal a usmial sa. ,,Teraz môj," povedal Liam. Jeho darček bol o trošku lepší. Nejaká kozmetika, bižutéria a tričko s potlačou. ,,Ďakujem Liam," postupne som si otvorila ďalšie darčeky. Od Harryho som dostala nový mobil, od Nialla som dostala iPod a nejaký zľavový poukaz do Nando's. ,,Boli sa tam niekedy?" opýtal sa Niall. ,,Kde?" nechápala som. ,,V Nando's," povedal. ,,Nie nebola, ale pôjdem," usmiala som sa. ,,Pôjdeme spolu, ja to tam milujem," povedal tak 'zamilovane'. Zasmiala som sa. Ale od Zayna som dostala najkrajší. Bol to prívesok z mojim menom a  Forever mine. ,,Wow, to je krásne," povedala som mu. ,,To aby si na mňa nikdy nezabudla," povedal mi.Usmiala som sa. ,,A teraz pááááááárty," zvrieskol Zayn a pustil hudbu. Zabávali sme sa. Prišlo ešte zopár ľudí. Nepoznala som ich, ale vraj to boli ľudia z X-factoru.

(http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&v=-_oLfC5Z_Ys&NR=1)
Sedela som za barom a pila som vodku z džúsom. Veľa alkoholu som v sebe nemala, ale to mi stačilo na to, aby som pomaly vidla dvojomo. Sadol si ku mne Niall. ,,Čo tu tak sama?" opýtal sa a nahodil svoj úsmev. Je to strašne krásny a fájn chalan. ,,Ale len tak, už nevládzem tancovať," usmiala som sa a dobila svoju vodku z džúsom. ,,Veď ani ja, poď na záhradu trochu sa prevetráme," povedal a chytil ma za ruku. Prešiel mnou elekrický šok. Prečo? Veď milujem Zayna, prečo pri Niallovi sa cítim tak ináč. Prišli sme na záhradu a sadli sme si na lavičku. Najprv sme boli ticho no to ticho prerušil Niall. ,,Povedz mi niečo o tebe, aj keď Zayn povedal že si ako ja, minulosť určite rovnakú nemáme," usmial sa. ,,A čo také, do Bradfordu sme sa nasťahovali, keď som mala šesť, v škole ma nikto nezobral, bola som nová, a nepatrila som do ich kolektívu, Zayn bol tiež odsudzovaný, a tak sme sa spoznali, od vtedy sme kamaráti, keď sme mali šestnásť, sme si priznali city, a začali sme spolu chodiť, potom sa však naši rozviedli a s mamou som musela ísť do Ameriky, preto som sa musela so Zaynom rozísť, včera sme sa dali dokopy,ale bojím sa, že je to len chyba," povedala som a chcelo sa mi plakať. Niall ma objal. ,,Prečo by to mala byť chyba?" opýtal sa ma. ,,Lebo aj tak sa s ním budem musieť rozísť," teraz som sa už rozplakala. ,,Vysvetli mi prečo?" opýtal sa. ,,Veď o dva mesiace sa aj tak vrátim, zas oňo prídem," Nialla som objala ešte viac. ,,Pšššt," utešoval ma. Zapozerali sme sa navzájom do očí. Jemne sa ku mne priblížil a jemne otrel svoje ústa o tie moje. ,,Nie Niall," povedala som, ale aj tak ma pobozkal. Páčilo sa mi to, ale neurobím to Zaynovi, taká nie som, a nemôžem sa vyhovárať na alkohol, lebo ho v krvi toľko nemám. Odtiahala som sa. ,,Prepáč mi to," povedal Niall. ,,To nič," vstala som z lavičky a rozbehla sa dnu. Vošla so do haly a hľadala Zayna. Našla som ho s nejakou babou, ako sa olizuje. ,, Zayn?" spýtala som sa so slzami v očiach. ,,Ja ja ti to vysvetlím," vôbec neznel pripito. Nemal vypité! Ani som ho nevidela piť. Otočila som sa na päte a narazila do Nialla. Objal ma. Objatie som mu opätovala, no po chvíli som sa rozutekala neviem kam, nechcela som sa zastaviť. Londýn dobre nepoznám a moje orientačne schopnosti sú na nule..

.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára