piatok 4. mája 2012

My dream come true č. 13 ;)

Kratšia, ale dnes nevládzem. Zajtra pridám možno dve. Baby, prosím komentujte, veľmi ma to poteší a nakopne! ;) Ďakujem. Hope you like it :)


Zayn

,,Natalie, ja..." nevedel som, čo jej povedať. Povedať jej že ju milujem? Oh, akú mám chuť vykričať celému svetu, ako ju milujem. Prečo to musí byť také ťažké.
,,Ja, keďže máš narodky, mám pre teba  jedno prekvapenie," áno! Som 'Ejnštajn'.
,,Zayn, ale toto nie su narodky. Narodeniny by sa mali oslavovať, a ja som ich preplakala, takže dnes narodeniny nemám," povedala a v očiach sa jej zaleskla slza. Objal som ju. U mňa je to zvyk.
,,Nie, dnes máš narodeniny a nezkazí ti ich nejaká namejkapovaná tetka, jasné?" usmiala sa na mňa.
,,Zayn?" pozrela sa mi do očí, ,,prečo musíš mať stále pravdu?" nad touto vetou som sa zasmial.
,,Vieš, to mám od narodenia, preto sme my dvaja kamaráti, ja mám pravdu a ty musíš len súhlasiť," buchla ma do ramena. ,,Áuu, dievča počúvaj ten New York ťa mení, a to od základov, kde je to moje maličké dievčatko?" za toto som si zaslúžil ďalšiu ranu. ,,Vieš, New York, tam ti treba sebaobranu, nikdy nevieš kto ťa prepadne," vzdychla si a ľahla na posteľ. Ani neviem prečo, ľahol som si k nej. Zatvorila oči, ale na ústach jej pohrával úsmev. Usmial som sa pri pohľade na ňu. Prečo je taká krásna? Urobil som niekomu niečo? Prečo nemôže byť moja? Z mojich myšlienok ma vytrhla Natalie, ktorá si položila hlavu na moju hruď. Jednu ruku mi prehodila cez hruď a tu druhú si dala pod hlavu. Usmial som sa a ani pri najmenšiom mi nevadilo jej správanie. ,,Natalie, chceš spať?" opýtal som sa. ,,Ešte nie, ale keď mne sa tak dobre leží," zasmiali sme sa. Je tak sladká. ,,Nebuď leňoch, je pol dvanástej a musíme stihnúť tú hodinu, aby sme o..." umlčala ma bozkom. WOW! Konečne! Začal som ju nenásytne bozkávať. Chytil som ju za krk a tým som si ju pritiahol ešte bližšie. Ako mi chýbali jej bozky. ,,Milujem ťa," povedala mi. ,,Ja teba viac, nikdy som neprestal," znova som sa jej prisal na pery.

Natalie
Pobozkala som ho. Ani netuším prečo. Asi som to tak cítila. Nie že asi, ale určite. Tak veľmi mi chýbali jeho pery. Tá chuť. Dokázala by som ho bozkávať aj celý deň. ,,Milujem ťa," povedala som mu pomedzi bozky. ,,Ja teba viac, nikdy som neprestal," tieto slová ma potešili najviac. ,,Zayn, toto sú narodeniny, aké si želám, nikam ma neber, chcem byť tu s tebou," Zayn sa usmial, prikývol a viac nekomentoval. Bozkával ma a pomaly mi dal dole tričko. No pred tým než ho dal doe úlne padla otázka: ,,Môžem?"
Len som prikývla a usmiala sa. To jeho tričko bolo behom piatich sekúnd nikede na zemi. ,,Zayne, Zayne, niekto sa pustil do cvičenia," podpichla som ho. A čo? Hovorila som pravdu! Na jeho tele sa pomaly, ale isto objavovali tehličky. ,,Haha, rob si srandu," povedal s najväčšiou iróniou v hlase a pobozkal ma. ,,Nerobím si srandu, myslím to vážne! Smrteľne!" začala som mu bozkávať jeho črtajúce sa tehličky. Z jeho úst sa ozval tichý vzdych. Vstala som z postele a rýchlo som zamkla, nechcem predsa, aby mi tu vtrhla namejkapovaná tetka, ako ju nazval Zayn. A nechcem ani aby mi to prišiel otec. To by som bola pochovaná za živa! Pokračovali sme v našj 'práci'. Mali sme, čo robiť, aby sme nevzdychali nahlas. Fúú to by bol trapas.

,,Dobre ránko," pozdravil ma Zayn. Nie je nič lepšie, ako keď sa zobudíte pri človeku, ktorého milujete najviac na svete. Viem, že je toto asi chyba, ale nechcem to riešiť.
,,Dobre ránko," jemne som ho pobozkala. ,,Miláčik, musíš zliesť alebo sa pôjdem pozrieť či sú hore?" opýtala som sa. ,,Budeš taká dobrá a pôjdeš sa pozrieť, či sú hore, bojím sa zoskočiť, minule som sa skoro zabil," povedal Zayn a v očiach mu šľahali blesky strachu. Zasmiala som sa.
,,Ehm... kde mám svoje tričko?" Zayn sa zasmial a ukázal na lampu. ,,Ách, Zayn," pokrútila som hlavou a zobrala tričko. Obliekla som si ho aj s teplákami. ,,A ty bejby sa obleč tiež," povedala som Zaynovi. Ten mi poslal pusu a ja som upaľovala dole. V kuchyni som uvidela papierik.
Dcérka, ja s Ninou ideme na menšiu dovolenku, prepáč že bez teba, ale sľubujem, že ešte spolu nikde pôjdeme! With love daddy ;)Od šťastia som chcela skákať meter dvadsať. Začala som pišťať, ako nejaký magor, ktorý ide práve teraz na psychiatriu. Zayn zišiel dole a ja som sa mu hneď hodila okolo krku. ,,Si v poriadku?" opýtal sa. ,,Nie, som úplne mimo, ááá," vrieskala som. ,,Čo ti je?" opýtal sa úplne vykoľajene.
,,Aha," hodila som mu do rúk papierik. ,,Really?" opýtal sa s úsmevom. Prikývla som. Objal ma a zatočil vo vzduchu.
,,Poď najeme sa a pôjdeme osláviť, poriadne! Jasné! Zavolaj kamoškám z Ameriky nech prídu, a keď treba ja im zaplatím aj letenky," rozkázal mi Zayn. ,,Vieš, že ťa milujem?" pozrela som naňho.
,,Viem," povedal hrdo. Hodila som doňho utierku. Zasmial sa a hodil mi ju späť. Nechali sme to tak najedli sa a šli obliesť. Samozrejme ešte zavolať kamoškám! ;)

2 komentáre: