utorok 1. mája 2012

My dream come true č. 12 :)

Naty

Rozlúčila som sa so Zaynom a šla za ockom. Hneď, ako som vyšla som sa mu hodila okolo krku. ,,Natalie, ako si mi chýbala," objal ma tuhšie. ,,Aj ty mne oci," zobral mi kufre a šli sme k autu. Nastúpili sme a ocko mi kufre hodil do kufra. ,,Natalie, mám pre teba jedno prekvapenie, dnes máš narodeniny, však?" opýtal sa s úsmevom. ,,Áno mám," zachechtla. ,,Najprv si vybalíš veci," povedal prísne, ako starostlivý otec, ale kútikmi úst mu trhalo. ,,Ocko, nerob sa, že si drsňák nejde ti to," doberala som si ho. ,,Ach ty, chýbal mi tvoj humor," zasmial sa. Zvyšok jazdy prebiehal v kľude. Ale čo trepem? S ockom sme sa tak nenasmiali, ani keď som sa učila korčuľvať a asi tristokrát som sa zdrbala. Nevadí!

Doma ma čakalo prekvapenie. Otec mi predstavil jeho nový objav. Už hneď, ako som ju zbadala sa mi chcelo vracať. Štekle pometrové, omietka z nej padala, a na to koľko ma rokov, sa oblieka, ako nejaka pubertiačka. ,,,Natalie zoznám sa s mojou priateľkou Ninou," povedal mi otec. Nahodila som ten najfalošnejší úsmev na svete. ,,Natalie," povedala som chladne a odmerane.Nastavila som jej ruku. ,,Nina, som rada, že ťa poznám," a hlas ešte horší. Čisto umelo homtná bábika. Takých ľudí nenavidím. ,,Pomôžem ti z vybaľovaním," povedala Nina. Nechcela som naštavať otca, tak som prikývla. Vyšli sme hore a hneď, ako som zatvorila dvere Nina spustila: ,,Dievča, ak mi zkazíš leto niečo ti spravím, opováž sa mi pliesť do vzťahu s tým chlapom, ak mu cekneš čo i len slovo, budeš pykať," s tým chlapom? Je ona normálna? ,,Vypadni z mojej izby," povedala som jej. ,,Nie," sadla si na posteľ. Tak som utiekla ja. Zo slzami v očiach som vybehla z domu. Otec na mňa kričal, ale ja som to odignorovala. Nemala som kam ísť, tak som sa rozhodla, ísť k Zaynovi, ak tam nebude on bude to pre mňa lepšie, aj keď ho chcem vidieť. Celá uplakaná som zazvonila. Otvorila mi Trisha, hneď som sa jej hodila okolo krku. Plakala som jej na ramene a ona ma hladkala po vlasoch. ,,Pššt, Natalie, čo sa deje," opýtala sa ma. ,,Otec si našiel nejakú fiflenu a vyhrážala sa mi, že ak sa jej budem pliesť do vzťahu s otcom niečo mi spraví," ešte stále sme tam stáli medzi dverami. ,,Poď dnu," odstúpila sa, aby som mohla vôjsť. Sadla som si na gauč. ,,Mamí, prosím kde mám...," zišiel dole Zayn. No keď ma uvidel ztíchol. ,,Natalie, prečo plačeš?" opýtal sa ma a sadol si ku mne. Silno som ho objala. Trisha niekam odišla a tak sme tam ostali sami. Povedala som mu všetko. ,,Oh Natalie, tak ma to mrzí," objal ma znovu. ,,Kde sú chalani?" zmenila som tému. ,,No Niall, Harry a Louis išli niečo kúpiť a Liam volá s Danielle, našiel si babu a teraz si volajú stále, niekedy to vážne lezie na nervy," zasmial sa. ,,Ty si zabudol, ako sme si my dlho volali?" zasmiali sme sa. No potom sa mi zahľadel do očí. Začal sa približovať, no ja som sa odtiahla. ,,Musím ísť, pozdrav chalanov," zdvihla som sa. ,,Maj sa," pozdravil mi a ja som upaľovala domov. 'Keby si vedel, ako ťa milujem, Zayn' hnalo sa mi hlavou. Doma ma čakala prednáška od oca. Rozplakala som sa zaslúžila som si od Nini úšker. Tak by som ju zabila. Zvalila som sa na posteľ a z plačom som zaspala. Fakt úžasné narodky.

Zayn
S chalanmi sme prišli a moja mama nás hneď vyobjímala. Šiel som si vybaliť veci. Harry, Niall aj Louis išli kúpiť potraviny, ktoré im mama nakázala kúpiť. Vybaľoval som si veci. Hľadal som darček pre Natalie. Zišiel som dole. ,,Mami, prosím kde mám...," vtom som ju uvidel. Plakala tak srdcervúco. Nedokázal som sa pozerať na tie slzy. ,,Natalie, prečo plačeš?" mama odišla do kuchyne sadol som si k nej. Hneď ma objala. ,,Vieš, otec si našiel novú priateľku, skôr strigu," zavzlykala, ,,vyhrážala sa mi, Zayn. Ona môjho otca nenávidí, povedala mi že sa jej nemám pliesť do czťahu s tým chlapom, chápeš s tým chlapom? Ak ho miluje tak prečo ho tak nazýva, nenávidím ju," plakala mi stále na hrudi. Tak mi chýbali jej objatia. ,,Oh Natalie, tak ma to mrzí," dal som jej pusu do vlasov. ,,Kde sú chalani," opýtala sa ma. ,,No Niall, Harry a Louis šli na nákup a Liam volá s Danielle, našiel si babu a teraz spolu volajú stále, niekedy to ide fak na nervy," zasmial som sa. ,,Ty si zabudol, ako sme si my dlho volali?" opýtala sa ma. Zasmiali sme sa. Kde sú tie časy, keď som bol s Naty. Keby som nešiel do X-factoru boli by sme spolu, a vlastne nie. Aj tak by musela odísť do Ameriky. Zapozeral som sa do jej modrých očí, a strácal sa v nich. Chcel som ju pobozkať. Tak veľmi som chcel cítiť jej pery, ale márne. Odtiahla sa a odišla. Prečo? Dnes som pre ňu mal prekvapenie, ale takto nie. Je zničená, skúsim zajtra. Chalani sa vrátili a všetci sme sa usalašili pred telku. Mama nám navarila večeru. Najedli sme sa do sýtosti. Všetci sme sa porozdeľovali do izieb. Nedalo mi spať stále som bol myšlienkami pri Natalie, prečo sa odtiahla? Miluje niekoho iného? Nemiluje ma už? Už pre ňu nič neznamenám? Myšlienky mi prúdili hlavou. Rozhodol som sa ísť za ňou.

Keď som bol pred jej domov začal som jej hádzať kamienky do okna. Modlil som sa, aby ma počula. Stále som jej hádzal, keď som sa chystal na odchod niekto otvoril okno. Bol som celý natešený, keď som uvidel Natalie. Bola celá uplakaná vlasy mala rozlietané, ale aj tak bola najkrajšia.

Naty
Zobudila som sa na to, že mi niečo udiera do okna. Vstala som a uvidela tam Zayna. Čo tu ten robí? - preblesklo mi mysľou. Otvorila som okno a chvíľu na mňa pozeral. ,,Natalie, prosím potrebujem sa s tebou porozprávať," musela som sa usmiať. Blázon, teraz o jedenástej večer. ,,Vylezieš?" spýtala som sa so smiechom. Prikývol. Bol vycvičený, stále liezol. Pomohla som mu vôjsť cez okno. ,,Čo tu robíš?" spýtala som sa stále so smiechom. ,,Už som ti to povedal, porozprávať sa," ukázala som mu na posteľ. ,,Prepáč, ale vieš že keď vstanem, nedopaľuje mi to," zasmial sa, ,,tak čo potrebuješ?" usmiala som sa. ,,Natalie, ja..."

2 komentáre: