sobota 5. mája 2012

My dream come true č. 15 ;)

Hope you like it ;)

Zayn
Som najväčší idiot na svete. Ako som jej to mohol urobiť? Prečo som pobozkal Cher? Prečo som taký idiot. Ja viem, že Cher sa mi páčila už od začiatku X-factoru, ale Natalie je pre mňa život. Utiekla. Odišla, čo ak sa jej niečo stane,len kvôli mojej hlúposti. Tak sa nenávidím. Prečo som to spravil? ,,Zayn, vstúp si láskavo do svedomia, máš úžasné dievča a vôbec si ju nevážiš, si najväčší idiot, ja byť na tvojom mieste, bol by som najšťastnejší chalan na svete," povedal Niall a ja som si uvedomil, že hovorí pravdu, ale on sa do nej zamiloval? To nie! Ja sa nechcem pohádať s najlepším kamarátom. ,,Niall, ty si sa zamiloval?" spýtal som sa ho narovinu. ,,Áno, ani si nevieš predstaviť ako, milujem ju a ty sa tu správaš,ako najväčší idiot na svete, ách prečo tu ja strácam nervy," povedal a otočil sa. ,,Kde ideš?" zvrieskol som naňho. ,,Hľadať tvoju frajerku!"
Úplne som to zbabral. Utiekol som do svojej izby a ľahol do postele. Neubránil som sa slzám. Prišiel som o lásku svojho života. Navždy.

Niall

Hľadal som ju asi všade, no nikde som ju nenašiel. Zašiel som do parku a sadol si na najbližšiu lavičku. Hlava ma bolela, ale nechcel som sa vzdať. Pokračoval som ďalej, keď som zrazu počul vzlyky. Šiel som za nimi. Potom som ju zbadal. Bola opretá o strom a tvár mala v dlaniach. Prisadol som si k nej. Všimla si ma a pozrela sa na mňa. Hneď ma objala. Hladkal som ju po chrbte. ,,Prečo mi to urobil?" pritiahol som si ju k sebe bližšie. ,,Ja neviem, nechápem ako to mohol urobiť, keby som mal také šťastie, ako on, nikdy by som ti to neurobil," zdvihla zrak ku mne. Po chvíli sa ku mne priblížila a dala mi pusu.Vpil som sa do jej pier a odmietal sa odtrhnúť. Naše jazyky viedli dlhý boj. Vychutnával som si to, ako keby to bolo posledný krát v mojom živote, ale čo môže to byť tak!

NataliePobozkala som ho. Mala som chuť pocítiť jeho pery znovu. Jeho pery chutili tak....sladko. Jedna časť srdca mi hovorila nerob to, ale druhá si doňho zamilovaná. Ruky som si vplietla do jeho vlasov a tým som si ho pritiahla bližšie. Po chvíli sa odtiahol. ,,Čo to robíš?" usmial sa. ,,Lebo to tak cítim,Niall," áno! ľúbim ho.Alebo? ,,Vážne?" stále mal na perách úsmev. ,,Smrteľne," usmiala som sa tiež. ,,Nie je to len alkoholom?" bolo mi z neho tak smiešno. ,,Niall, ak mi neveríš, tak fájn," chcela som držať POKER FACE, ale mne tej 'legendárnej šialenej babe',to nešlo. Rozosmiala som sa. ,,Čo ti je?" spýtal sa ma zo smiechom. ,,Ale nič," ľahla som si na trávu. Niall si ľahol ku mne a odhrnul mi vlasy z tváre. ,,Si krásna," povedal mi. ,,Ďakujem, aj ty," pretočila som sa na chrbát a zavrela oči. Zacítila som Niallové pery na tých mojich. ,,Natalie, chceš byť moje dievča," viem, povedala som že ho milujem, ale toto ma zarazilo, neviem to naisto. ,,Niall, ja ja," zlyhal mi hlas. Čo mu mám povedať? ,,Ak chceš čas, dám ti ho," povedal a usmial sa. Je dokonalý. Je iný ako Zayn. ,,Ďakujem," objala som ho. ,,Niall, nepoznáš nejaký hotel, ktorý je tu nablízku? Nemám kde prespať," povedala som skleslo. ,,Poznám jeden hotel," nebezpečne sa usmial. ,,Dobre a kde je?" opýtala som sa. ,,Ukážem ti ho?" opýtal sa. ,,Budeš taký dobrý?" zasmiala som sa. ,,Budem, a som rád že sa smeješ," objal ma. Darovala som mu úsmev. Prišli sme pred nejakú budovu. ,,Poď," povedal mi. ,,Niall, ty si ma napálil, kde to sme?" opýtala som sa. ,,Prekukla si ma, sme v mojom byte, tu to máš zadarmo, v hoteli musíš platiť," usmial sa. ,,Si blázon," pokrútila som hlavou. ,,Ale do teba," usmial sa. Srdce sa mi rozbúchalo a kolená podlomili. To znamená, že som zamilovaná? Asi áno! ,,Vitaj," otvoril dvere do jeho bytu. Sánku som mala niekde sto kilometrov podo mnou. ,,Páči?" usmial sa. Nemohla som hovoriť. Len som prikývla. ,,Úžasne to tu máš," obzerala som si každý kút. Fotky, všetko. ,,Niall," pozrela som sa naňho, ,,ja chcem byť tvoje dievča," usmiala som sa a pobozkala som ho. ,,Vážne?" opýtal sa prekvapene. Prikývla som. Zobral ma na ruky a zatočil vo vzduchu. Viem, že si kto vie čo myslíte, ale ja Zayna už nemilujem. Podrazil ma! Niall ma niečo v sebe, zapáčil sa mi už na webke. ,,Milujem ťa, Natalie Bennet," usmial sa. ,,Aj ja teba Niall Horan," pobozkala som ho ešte 'silnejšie'. ,,Niall, môžem ísť do sprchy?" opýtala som sa. ,,Jasné tam je," ukázal na jedny dvere. ,,Natalie," zastavil ma, ,,tu máš," dal mi do rúk uterák. Usmiala som sa naňho a šla do sprchy. Dopriala som si ľadovú sprchu. Keď som sa klepala ako osika, zapla som si horúcu. Vyšla som zo sprchy len v uteráku. Prišla som k Niallovi do izby. Chvíľu si ma premeraval potom pokrútil hlavou a do rúk mi dal tričko. ,,Idem do sprchy," povedal a upaľoval. Obliekla som si jeho tričko a ľahla do postele. Bola úžasná, a tak som po chvíli zaspala...

1 komentár:

  1. Krásne. (: Ale je mi ľúto že Natalie sa rozišla so Zaynom. ):
    -Peťa-

    OdpovedaťOdstrániť