nedeľa 6. mája 2012

My dream come true č. 16 ;)

Niall

Utekal som do sprchy, lebo keď som uvidel Natalie iba v uteráku môj kamarát chcel von. No nesmejte sa! Dal som si rýchlu sprchu, a keď som sa vrátil Natalie už sladko spala na mojej posteli. Jemne som zatvoril dvere a ľahol si na gauč. S úsmevom na tvári som zaspal. Spal som iba chvíľu, pretože som počul, ako Natalie kričí zo spánku. Vstal som a prišiel k nej. Hádzala sa po posteli a plakala. Prišiel som k nej a začal ju budiť. Najprv jemne, no keď sa nebudila musel som trošku pritvrdiť. Po chvíli sa zobudila a hodila sa mi okolo krku. ,,Pššt," utešoval som ju. ,,Čo sa ti snívalo?" opýtal som sa jej. ,,Dokonalá nočná mora," povedala. Ľahla si naspäť a ja som ju prikryl paplónom. Chytila ma za ruku: ,, Ostaň pri mne, prosím."
Ľahol som si k nej a hladil ju po tvári. Položila si hlavu na moju hruď a po chvíli zaspala. Jednou rukou som ju objímal a druhu som mal pod svojou hlavou, teraz už dokonale spokojný som zaspal.

,,Bré ránko," pozdravila ma Natalie.
,,Dobré," dal som jej pusu na čelo. Ja viem, že ona stále miluje Zayna, nechcem na ňu tlačiť.
,,Niall, prečo si spal na guči?" ,,Nevedel som, či si môžem k tebe ľahnúť, tak som si ľahol na gauč, ale aj tak som tam nespal celú noc," usmial som sa nad tým. ,,Si dokonalý," povedala a pobozkala ma. Cítil som sa, ako v raji. Milujem ju. ,,Niall, prosím pôjdeš so mnou do Bradfordu?" opýtala sa. ,,Jasné, ale ja som si myslel, že by si tu spala pár dní," povedal som. ,,A mohla by som?" usmiala sa. ,,Samozrejme," povedal som. ,,Fájn, ale aj tak musím si ísť pre pár vecí," usmiala sa. ,,Ah, jasné," čapol som sa po čele. Natalie sa zasmiala. Milujem jej smiech. ,,Počuj, ale nebude ti vadiť, ak ešte skočím do nášho domu?" videl som na nej, že sa trochu bojí, ale prikývla. ,,Budem tam s tebou," snažil som sa ju upokojiť. ,,Ľúbim ťa," usmial som sa. ,,Aj ja teba," objal som ju a vpil som sa do jej sladulinkých pier.

Natalie

S Niallom sme šli ruka v ruke uličkami Londýna. Je jasné, že k Zaynovi ešte niečo cítim, ale Nialla milujem. Ako jediný ma hľadal, jemu jedinému na mne záleží. A sme skoro rovnakí, a to ma na ňom ešte viac priťahuje. Prišli sme pred ich spoločný dom. Pred vchodom som sa hlboko nadýchla a vydýchla. Niall sa na mňa usmial a otvoril dvere. Keď sme vošli narazila som na Angie a Marka. ,,Čaute ľudia," povedala som im. Neodpovedali, len sa držali za hlavy. ,,Ách Bože, vy ste s tým alkoholom riadne prehnali, však?" spýtala som sa so smiechom. Prikývli. Niall mi pošepkal: ,,Idem len na chvíľu hore, potom už vyrazíme."
( http://www.youtube.com/watch?v=c_FO8oVsdHo)
Prikývla som a sadla si na barovú stoličku. ,,Ty a Niall?" spýtala sa Angie. ,,Áno, včera," usmiala som sa. ,,Čo Zayn?" opýtal sa Mark. ,,Toho mi nespomínaj, nenávidím ho," povedala som a Angie sa pozerala za mňa. Otočila som sa a tam stál Zayn so slzami v očiach. ,,Prepáč mi to Naty, ja-á," začal koktať. ,,Nie, Zayn. Mal si na to myslieť, skôr než si to urobil, kebyže si opitý fájn, lebo aj ja robím sprostosti, keď som opitá, ale ty si opitý nebol, bol si triezvy, a aj tak si sa tam olizoval s tým dievčaťom, a vlastne je to tak lepšie," povedala som. Niall medzi tým zišiel dole. Sadol si ku mne. A objal ma. ,,Ideme?" opýtal sa ma. ,,Jasne, hneď," usmiala som sa. Chytila som ho za ruku. Zayn sa na nás pozrel, spustil vodopád sĺz a utiekol niekde hore. Bolo mi ho ľúto, ale môže si za to sám. Keby nebol idiot, kašlem na to, mám Nialla. Najúžasnejšieho chalana na svete. Vždy som si myslela, že ten dokonalý je Zayn, ale vidím že som sa pekne mýlila. ,,Natalie, ja viem že ku Zaynovi stále niečo cítiš, je to normálne poznáte sa dlho, ale ja-a-a," zakoktal sa. ,,Niall prestaň, áno možno ku Zaynovi niečo cítim, ale je to len hnev, Niall on nebol opitý, a aj tak to urobil, keď ma nemiluje, tak ku mne nemal chodiť, a vravieť ako veľmi ma miluje, klamal a ja mu tak skoro neodpustím," zakončila som. Niall mi dal pusu. ,,Pomôžem ti naňho zabudnúť, aj keď ma to bolí, lebo je to môj kamarát, a ja sa s ním hádať nechcem, ale ty si dôležitejšia," usmial sa. ,,Nie Niall, priateľstvo je silnejšie, ako láska," usmiala som sa a pobozkala ho. ,,Teraz je to výnimka," usmial sa a naštartoval auto.

2 komentáre: