utorok 8. mája 2012

My dream come true č. 17 :)

Na úvod: Je moc krátka, ale dnes ASI ešte pridám ;) Hope you like it :)
Natalie

Celú cestu sme sa rozprávali, spoznávali, smiali. Tak dlho som sa už nesmiala. Niall je strašne fájn chalan. Zastavili sme pred naším domom v Bradforde. ,,Fííha, krásny dom," povedal Niall a dal mi pusu na líce. ,,Ďakujem," usmiala som sa naňho a vybrala si kľúče. ,,Ja viem, že ti budem pripadať, ako debil, ale som hladný," zaksichtil sa tak sladko. ,,Vôbec nie, tam je kuchyne zober si, čo chceš," dala som mu pusu. ,,Ďakujem, ľúbim ťa," usmial sa. ,,Aj ja teba," otočil sa a ja som ho čapla po zadku. Strhol sa. ,,No, čo nemohla som odolať, máš sexy zadok," žmurkla som. ,,Na tvoj nemám," čapol ma po zadku. ,,No nebola by som si taká istá," povedala som. Niall si ma pritiahol a pobozkal ma. Bozkávali sme sa asi päť minút. Odtiahla som sa. ,,Čo je?" opýtal sa sklesnuto. ,,Nemám kyslík," povedala som a lapala po vzduchu. Niall sa zasmial a znova ma pobozkal. ,,No dobre, zlatko. Musím sa ísť pobaliť," na Niallovej tvári sa objavil ešte širší úsmev. ,,Are you all right?" opýtala som sa. ,,Som, len sa dobre počúva, keď mi povieš zlatko," pokrútila som nad ním hlavu a vybehla som hore. Do tašky som si zbalila pyžamo, kozmetiku a oblečenie. Keď som sa dobaľovala pípla mi SMS. Bola od ocka: ,,Zlatko, zadržíme sa. Dúfam, že ti to nevadí. Prídeme až o dva týždne." Vôbec mi to nevadí. Teším sa. Zišla som dole. ,,Niall, kde si?" zakričala . ,,Tujshnjdb." ,,Čo?" spýtala som sa a vošla do kuchyne. Niall mal plné ústa. ,,Ách Bože, ty môj hladoško," pošúchala som ho po vláskoch. Stiahol si ma na kolená. ,,Dáš si?" opýtal sa a ukázal na oreo. ,,Mňáám, kde si to našiel, milujem oreo," povedala som. ,,Ďalšia  vec, ktorú máme spolončú," usmial sa a pobozkal ma. Jedla som to presne podľa pokynov. ,,Ách, ako ťa ja ľúbim, ale teraz už nie som sám, takže budeme utrácať veľa peňazí za oreo," povedal a tváril sa, že rozmýšľa. Bol taký sexy, nemohla som sa ovládať. Znova som ho pobozkala. ,,Počuj, kde máš otca?" opýtal sa. ,,Je na dovolenke z nejakou strigou," povedala som. ,,Prečo strigou?" opýtal sa. ,,Nechcem o tom hovoriť, ale možno ti to poviem, ale nemám náladu na ňu spomínať," len prikývol. ,,Môžeme ísť?" opýtal sa. ,,Poďme," chytila som ho za ruku. Usmial sa. ,,Niall, chceš so mnou chodiť, alebo nie?" opýtala som sa. ,,Samozrejme, že chcem." ,,Tak potom, prečo sa tak správaš? Keď sa dvaja ľúbia, tak sa normálne držia za ruku objímajú sa bozkávaju sa, ale ty sa vždy na mňa pozeráš, ako keby som robila neviem, čo," zakončila som svoj monológ. ,,Lenže, keď ja tomu nemôžem stále uveriť," teraz som sa usmiala ja. ,,Čo nevieš pochopiť na tom, že k tebe niečo cítim?" ,,No lebo, proste sa tomu nedá veriť," pobozkal ma, ,,milujem ťa." ,,Aj ja teba, honey," objala som ho. ,,No už poď," potiahla som ho. Nasadli sme do auta a smer Londýn.


Zayn
Som na seba, taký naštvaný. ,Toho mi nespomínaj, nenávidím ho' - táto veta sa v mojej mysli premieta stále. Prečo som to urobil? Teraz ma Nialla. Vidno na nej, že je zaľúbená. Poznám ju dlho a viem, kedy je a kedy nie je zamilovaná, a teraz je! Zbabral som to najviac, ako sa dalo. Bravó, Zayn. Zavolám jej. Aspoň to skúcim. Vytočil som jej číšlo. Zrušila. Znovu. Zas zrušila. Už po šiesty krát, zas zrušila. Budem jej volať. Pokým nezodvyhne. Po desiaty krát to už zodvihla. Vedel som to. -Natalie, prosím vypočuj ma.- povedal som.
-A na čo?-
-Chcem ti to vysvetliť.-
 -Nie, nechcem ťa vypočuť, Zayn. Zbytočne sa tu snažíš, ty vieš aká som, ľúbila som ťa, zbabral si to, na plnej čiare. Zayn proste to už nechaj tak.-
-Nie, nenechám. Myslíš si, že to vzdám? Mýliš sa, nenchám ťa.- zložil som. Nechcel som znieť, ako nejaký psychopat, ale proste. Milujem ju a tak ľahko sa jej nevzdám. Budem bojovať.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára