utorok 8. mája 2012

My heart skips a beat- PROLÓG ;)



,,To nemyslíš vážne!" vykríkla som radosťou. ,,Áno dcérka, ideme do Londýna," objala ma moja ma. ,,Ľúbim ťa!" vlepila som jej pusu na líce.
No je na čase sa vám predstaviť. Volám sa Sára. Som z malej dedinky na Strednom Slovensku. Mám staršiu sestru, ktorú mám moc rada, aj keď máme občas malé nezhody. Mám 17 rokov. Náš ocko zomrel vo vojne. Musel od nás odísť do Afganistanu. Mala som 13 a bol to pre mňa najťažší rok. Zomrel mi ocko a o dva týždne na to aj moja kamarátka Sofia. O tri mesiac na to ma nechal môj vtedajší priateľ. Nezvládala som to a dostala som anorexiu. Nič som nejedla. Bola som zatvorená v izbe a vracala. Celý ten rok. Keď som mala 14 a nevyliečila som sa mama ma zavrela na psychiatriu. Vravela, že takto to ďalej nejde. Celý rok som bola zatvorená medzi štyroma stenami. Vyliečila som sa našťastie. Nikdy nechcem spomínať na ten strašný rok. Keď som mala 15 preslávila sa skupina One direction. Ich hudba bola a je pre mňa inšpiráciou. Milujem ich hudbu. Som veľký fanúšik. Každý deň sedím za notebookom a čumím do toho a čekujem novinky. Keď mi dnes mama povedala, že ideme do Londýna chcela som vyskočiť dva metre. Tu ma už nič nedrží. Kamarátov tu nemám. Keď som dostala anorexiu všetci sa mi otočili chrbtom. Chcem zahodiť minulosť a začať žiť pre budúcnosť. Londýn bude začiatok niečoho nového. Zajtra odlietame a ja som si hneď začala baliť veci. Všetko som si pobalila a neverila som, že od zajtra budem žiť English life...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára