sobota 12. mája 2012

My heart skips a beat *Prvý deň*

Môj budík. Samozrejme. Dala som si ho na piatu, lebo o siedmej musíme byť na letisku. Keď som si spomenula, že dnes budem už v Londýne vyskočila som z postele a pozrela sa na seba v zrkadle. Vyzerala som hrozne, ale usmievala som sa na seba. Neverím! Ja budem v Londýne. Začala som tancovať po izbe. Pustila som si hudbu a skákala po posteli. Mama mi vtrhla do izby: ,,Čo tu stváraš, slušní ľudia ešte spia." ,,Mami, lenže už je päť o šieste nám treba ísť," povedala som. Mama vygúlila oči a šla sa umyť. Výhoda je, že vo svojej izbe mám kúpeľňu. Dala som si sprchu, umyla zuby a v osuške prišla do izby. Vybrala som si nejaké veci. Rozhodla som sa pre úzke čierne nohavice, sivé tielko, modro-červeno-bielo baseballovú bundu a modré tenisky. Vlasy som si nechala rozpustené. Zišla som dole najedla sa a čakala pokým sa mama aj Sandra rozhodnú zísť dole. Po chvíli zišli najedli sa a už sme vyrážali. V aute som sedela vzadu a v ušiach som mala MP4 a počúvala všetko možné, aj keď prevažovali piati dokonalí chalani. Rozmýšľala som nad všetkým možným. Teším sa, že začnem od znova, ale bude mi to tu chýbať.

V lietadle som sedela, pri dievčati, s ktorým som sa dala do rečí. Volala sa Mia.Bola v pohode a zistila som, že budeme chodiť do tej istej školy. Fájn, prvá nová kamarátka. Smiali sme sa a zistila som, že aj ona je fanúšička One direction. Hádali sme sa kto je krajší, ona vravela, že Harry ja zas, že Louis. Mne sa veľmi páči Louis. Neviem prečo. Je starší a mne sa páčia starší chalani.Takto sme sa tam smiali a tetka, čo pri nás sedela nás milión krát upozornila, ale nám to bolo jedno. Smiali sme sa, ako drbnuté. Na letisku, sme si zobrali svoje kufre a zavolali si taxík. Mama nám povedala, že už kúpila byt. Taxík nás zaviezol na to miesto. Byt bol veľký, krásny a..... veľký. Každá mala vlastnú izbu. Byt bol zariadený a to bola výhoda, aj keď ja som si izbu chcela trošku zmeniť. Skočila som na posteľ, bola taká mäkká. Úplná bomba. Mama povedala, že ideme do mesta, sa trošku poobzerať. Chodili sme po meste. Pozreli sme sa na Big Ben, Tower Bridge a London Eye. Na London eye, sme sa boli aj povoziť. Krásny výhľad. Na chvíľu som zastala, lebo mi pípla SMS. ,,Máme ťa počkať, alebo nás doženieš?" spýtala sa mama. ,,Choďte, ja vás doženiem," povedala som a venovala sa mobilu. Čítala som SMS od Mii. : ,,Ahoj, počuj nešli by sme sa dnes poprechádzať, trochu to tu spoznať?"Odpísala som jej: ,,Jasné, teraz som tu s mamou a sestrou, ale môžme ísť aj my dve, kde bývaš?"Chvíľu sme si písali, nebývala ďaleko. Zrazu do mňa niekto nabúral. ,,Auu," povedala som. ,,Oh, sorry," začal sa ospravedlňovať. ,,Never mind, nabudúce dávaj pozor," usmiala som sa. Bol to Harry Styles! OMG! ,,Prepáč, nepozeral som sa dopredu, mrzí ma to," povedal. Pokrútila som hlavou. ,,Nevadí, už musím ísť," usmiala som sa a chcela odísť no zastavil ma. ,,Ako sa voláš?" opýtal sa. ,,Sara," usmiala som sa. ,,Harry, teší ma," povedal. ,,Ja viem, kto si. Aj mňa teší," usmiala som sa. ,,Fanúšička?" opýtal sa. ,,The biggest," zasmial sa. ,,Dobre musím ísť, maj sa," povedala som. ,,Ahoj, dúfam, že sa ešte stretneme," usmial sa. ,,Ja tiež," usmiala som sa a otočila sa na odchod. Rozbehla som sa. Po chvíli som našla mamu aj Sandru. ,,Kde si bola?" opýtala sa Sandra. ,,Zoznámila som sa s Harrym Stylesom, osobne. Ááá," bola som šťastná. ,,Bože," krútila hlavou Sandra. ,,Trápna!" povedala som. ,,Dievčatá dosť!" skríkla mama. ,,Dobre," povedali sme so Sandrou naraz. ,,Mami, počuj v lietadle som stretla jedno dievča, volá sa Mia, a chcela by som s ňou ísť potom von, môžem?" opýtala som sa. ,,Fájn, ale nestrať sa,"povedala mama. ,,Neboj ja som tu už bola, ak si nepamätáš," usmiala som sa. ,,Dobre, ale zajtra ešte do školy nejdete, zariadime si byt a až potom v stredu pôjdete," so Sandrou sme prikývli.

Domov sme dorazili a ja som sa hneď šupla pod sprchu. Dopriala som si asi 15 minút pod sprchou. Vyšla som a v osuške som vošla do izby a rozmýšľala som, čo na seba. Rozhodla som sa pre modré úzke džíny, hnedé topánky na opätku a čierno biele tričko, ktoré mi odhaľovalo brucho. Rozlúčila som sa s mamou a šla do Hyde Parku. Bývali sme blízko neho, tam som sa mala stretnúť s Miou. Keď som tam prišla, už tam bola. ,,Ahoj," pozdravila som ju. ,,Ahoj, kam ideme?" opýtala sa. ,,Neviem, nepôjdeme do nejakého baru?" opýtala som sa. ,,Čítaš mi myšlienky," povedala Mia. Zasmiala som sa. Našli sme nejaký bar. Nemali sme problém z vekom. Mám 17 a to nie je až taký problém. Hneď sme šli k pultu a objednali sme si nealkoholicke mojito. Išli sme si sadnúť k  nejakému stolu. Našli sme nejaký voľny vzadu. Rozprávali sme sa, keď k nám prišli chalani z One direction. ,,Môžeme si prisadnúť? Nemáme voľne miesto," povedal Zayn. S Miou sme sa na seba pozreli a prikývli. ,,Jasné, sadnite si," povedala som a pritisla som sa k Mii. Sedel pri mne Louis a ja som bola celá bez seba. ,Ale Sara, chodí s Eleanor, nerob si ilúzie' - hovorila som si sama pre seba. ,,Ale Sara, nevedel som, že sa stretneme ešte dnes," povedal Harry. ,,Áno, ja som tiež veľmi prekvapená," povedala som. ,,Koľko máte rokov?" opýtal sa Louis. ,,Sedemnásť," povedal sme naraz. ,,Give me five," povedala som a nastavila som ruku. S Miou sme si ťapli a chalani sa zasmiali. ,,Ty si Sara, nie?" opýtal sa Louis. ,,Áno," usmiala som sa. ,,A ty?" opýtal sa Niall a to smerovalo na Miu. ,,Mia," povedala. ,,Ste fanúšičky," opýtal sa Liam. ,,Áno," povedali sme naraz. ,,Give me five," povedala teraz Mia a zase sme si ťapli. ,,Ste vtipné," povedal Louis. ,,Ďakujeme,"povedala som. ,,Kto sa vám z nás najviac páči?" opýtal sa Harry. ,,Toto je nejaký výsluch?" opýtala som sa. Všetci sa zasmiali. ,,Normálne sa pýtam," povedal Harry. ,,Mne sa najviac páč Harry," povedala Mia. Harry sa usmial a povedal: ,,Ďakujem, čo ty Sara?"
,,Samozrejme, že ty Harry," povedal Louis. ,,Nie, sorry Harry, nie si to ty," povedala som. ,,Tak potom, kto?" opýtal sa. ,,Louis," povedala som. ,,Óó, ďakujem," dal mi pusu na líce. ,,Ale neberte si to osobne, všetci ste pekní," povedala som. ,,Ďakujeme," povedali zborovo. ,,Mia musím ísť, ideš aj ty?" opýtala som sa. ,,Nie, ja pôjdem o chvíľu," povedala. Prikývla som. ,,S dovolením," povedala som Louisovi a Harrymu. ,,Jáááj," povedali a postavili sa. ,,Čaute," povedala som a upaľovala domov. Keď som chcela výjsť zastavili ma nejaký chalani. ,,Ahoj cicuška, ako sa voláš?" opýtali sa. ,,Čo ťa do toho?" opýtala som sa. Surovo ma chytil za lakte a pritisol k sebe. ,,Nechaj ma," kričala som. ,,Nechaj ju!" počula som za sebou hlas. Chcela som sa otočiť, ale nemohla som držal ma pevne. ,,Nenechám ju, ty buzík. Vypadni," povedal ten, čo ma držal. Podarilo sa mi otočiť hlavu a uvidela som za sebou Harryho. ,,Ešte raz mu povieš buzík a uvidíš, čoho som schopná," povedala som od hnevu. ,,Ale čo mi urobíš?" s celou silou som ho kopla do brucha. ,,Bitch," za toto si zaslúžil ďalšiu. Mne teda nadávať nebude. Rýchlosťou blesku som vyšla z baru. ,,Počkaj," otočila som sa a za mnou stál Harry. Mal rozbité ústa. ,,Harry? Udreli ťa?" opýtala som sa. ,,Áno, ale to nič. Ináč to bolo skvelé, ako to?" povedal. Zasmiala som sa. ,,Mám hnedý pás z karate," povedala som. Harry na mňa pozrel z otvorenými ústami, ale potom zaaukal. ,,Ukáž mi to," povedala som mu a pristúpila bližšie. Chytila som mu sánku a pozrela som sa na tú ranku. ,,Poď, doma ti to vyčistím," povedala som. ,,Netreba," povedal. ,,Ale treba," povedala som.

Harry
Krajšie stvorenie, ako Sara som nevidel. Zobrala ma k ním domov. Jej mama sa zľakla, ale Sara jej niečo povedala, no nerozumel som. ,,Čo to bol za jazyk?" opýtal som sa. ,,Slovenčina," povedala a usmiala sa. ,,Aha, takže ty nie si z Londýna?" opýtal som sa. ,,Asi nie," zasmiala sa. Uvedomil som si, že som trepol somarinu. ,,Sadni si na moju posteľ," povedala a ukázala na dvere. Sadol som si na posteľ- O chvíľu prišla aj z vatou a dezinfikáciou v ruke. ,,Nevšímaj si to tu, dnes sme sa prisťahovali, ja si to tu ináč zariadím," povedala a usmiala sa. Kľakla si predo mňa na posteľ a otočila mi hlavu smerom k nej. ,,Bude ťa to štípať," povedala pred tým,ako mi na ústa položila vatu. Štípalo to. Strašne, ale vydržal som to. Pohľad na Saru ma ukľudňoval. ,,Hotovo," povedala a usmiala sa. ,,Ďakujem," povedal som. ,,Nemáš vôbec zač," usmiala sa. Objal som ju. ,,Sara, nešla by si zajtra niekam?" opýtal som sa. ,,Neviem, zajtra ideme s mamou aj sestrou na nákupy, tu do bytu. Musím si kompletne upraviť izbu," povedala a obzerala sa po izbe. Mala pravdu, táto izba je skôr pre chalana. ,,Nechcem sa vtierať, ale nemohol by som ísť z vami? Pomohol by som aspoň trošku," povedal som. ,,Spýtam sa mami, mne osobne to vadiť nebude, počkaj tu," povedala mi a vyšla z izby. Má sexy zadok. ,Styles, dosť!!!´ zakričal som na seba v duchu. Po chvíli prišla. ,,Zajtra aby si tu o jedenástej bol," usmiala sa. ,,Jasné, teším sa. Maj sa, dobrú noc," povedal som jej. ,,Dobrú," objala ma a odprevadila. Celú cestu som sa usmieval. Keď som prišiel domov, čakal ma dlhý výsluch...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára