sobota 12. mája 2012

My dream come true č. 18 :)

Natalie
Zayn mi vkuse volal. Stále som ho zrušila, ale stále mi volal nakoniec som mu zdvihla. Chcel mi to vysvetliť, ale mňa to nezaujíma. Možno je to chyba, nemôžem sa klamať. Ľúbim ho, ale ľúbim aj Nialla. Bože, chcem až tak veľa? ,,Si v poriadku, darling?" opýtal sa Niall. Nahodila som úsmev. ,,Som," povedala som a dala mu pusu na líce. ,,Ľúbim ťa, Natalie," povedal. ,,Aj ja teba, Niall," povedala som mu. Zvyšok cesty sme boli ticho. Nebolo to trápne ticho, skôr príjemne. Ja som rozmýšľala nad tým, či robím chybu. Niall si to nezaslúži. ,,Sme tu," povedal Niall a tým ma vytrhol z myšlienok. ,,Počkaj ani sa nepohni," povedal. Nechápavo som na neho pozerala. Vystúpil z auta. Otvoril mi dvere. ,,Nech sa páči madam," zasmiala som sa. ,,Ďakujem," povedala som a prehrabla som mu jeho blond vlásky. On to využil a pobozkal ma. Jeho pery chutili ináč, ako Zaynove. Boli nežné, sladké a plné úprimnej lásky. Je aj moja takáto? Niečo ma ťahá k Niallovi, ale Zayn bol predsa prvá láska, na tu sa tak skoro nezabúda. Odtiahla som sa a zobrala si veci. Niall sa na mňa sklamane pozrel. ,,Dnu pokračko," zašepkala som mu. Usmial sa. Otvoril dvere do bytu. Zhodila som svoje tašky a hneď sa zavesila na Nialla. Chytil ma za zadok a ja som si nohy obmotala okolo jeho bokov. Teraz sa z jeho nežných bozkov, stáli vášnive a plné túžby či očakávania. Na chvíľu som sa odbojila nadýchla sa a vyzliekla Niallovi tričko. Usmial sa a znova sa prisal na moje pery. O chvíľu bolo aj moje tričko niekde v rohu. Ani som sa nenazdala a už som bola len v spodnom prádle. Tak sme si užíval jeden druhého, hodnú chvíľu.


Zayn
Zišiel som dole a zapol telku. Prechádzal som programy, ale na jednom som zastavil. ,Máme pre vás novinky. Mladý člen skupiny One direction Niall Horan má novú priateľku. Je to už asi bývala priateľka Zayna Malika, Natalie Bennet. Bude Zayn Malik žirlivý expriateľ a zničí im to skupinu alebo bude ticho trpieť, uvidíme' - Na telke sa zjavila ich fotka, ako sa bozkávajú pri aute. Má ta moderátorka prvadu? Budem žiarlivý expriateľ? Prečo som taký idiot. Miesto Nialla som tam mohol byť ja, ale nie! Ja musím všetko zbabrať. Prečo? Rozhodol som sa, že pôjdem za Niallom. Porozprávame sa, a ja uvidím čo budem robiť. Šiel som sa obliesť. O chvíľu som už bol pred Niallovým bytom. Zazvonil som. Predo mnou sa zjavila Natale a len v Niallovom tričku. Oni spolu spali? Bože! ,,A-a-hoj Natalie," konečne ju vidím. ,,Ahoj," povedala. ,,Môžem ísť dnu?" opýtal som sa. ,,Načo?" spýtala sa. ,,Porozprávať sa," bojovať o teba! ,,Poď, Niall je v sprche," povedala. ,,Dobre," povedal som a sadol si  na gauč. ,,Idem sa prezliesť," povedala a už sa stratila v izbe. Po chvíli vyšla a sadla si ku mne. ,,Natalie, mňa to fakt moc mrzí, som idiot, ja viem," skočila mi do rečí. ,,Zayn, nechaj to už tak, nájdeš si niekoho iného, lepšieho. Ja mám Nialla, ľúbim ho," dokončila a ja som znova spustil vodopád sĺz. ,,Prestaň! Nevieš, ako trpím. Nespím, len stále rozmýšľam, aký som ja idiot, Natalie! Nikdy v živote si to neodpustím!" kričal som. Natalie sa rozplakala. ,,A ty si myslíš, že ja netrpím. Myslíš si, že mňa to nebolí, plne s tebou súhlasím, si najväčší idiot na svete, môžeš za toto všetko ty, len a len ty, nikto iný, ak by si ma tak miloval, ako tu opisuješ, nikdy by si mi to neurobil, nikdy Zayn, ale ty si to urobil a nemal si v sebe ani kvapku alkoholu!" teraz pre zmenu kričala ona. ,,Ja viem, Natalie, ja viem, ale keď," sadol som si na gauč a tvár skryl v dlaniach. ,,Choď Zayn, prosím," povedala a plakala. ,,Fájn," povedal som. Vstal som a šiel k dverám, uvidel som Nialla, ako na mňa sklamane pozrel. Chcel som utiecť, odísť preč a už nikdy sa nevrátiť. Nikdy.

Niall
Hádali sa. Bolo to hrozné. Keď Zayn odišiel pribehol som k Naty a uveznil ju vo svojom objatí. Toto dievča si nezaslúži trpieť. Silno  ma objala a plakala mi na hrudi. ,,Pššt, zlatko," povedal som jej. ,,Niall keď to je tak..." nedopovedala. Silnejšie sa rovzlykala. ,,Neplač, trhá mi to srdce," povedal som jej a objal ju najsilnejšie, ako som vedel. ,,Milujem ťa,Niall," povedala mi. Usmial som sa. ,,Aj ja teba, láska," povedal som jej. Zdvihla ku mne hlavu a pobozkala ma. ,,Poď sem," povedal som jej, keď som ležal na gauči. Zapol som telku. Ľahla si na moju hruď. Spolu sme pozerali Hľadá sa Nemo tú rozprávku zbožňujem a Natalie tiež. Po chvíli mi zaspala na hrudi. Pozeral som na ňu, ako na zázrak. Vlastne ona je zázrak. Toto je môj splnený sen.

4 komentáre: