sobota 12. mája 2012

My dream come true č. 19 :)

Zayn

Nevedel som, čo mám robiť. Sadol som si na lavičku v parku a rozmýšľal som.Zvonil mi mobil. Vedel som,že to nebude Natalie, aj keď som hlboko v duši dúfal. Bola to Cher, áno Cher Lloyd, tá čo mi zničila vzťah!
-Ahoj, Zayn,- povedala.
-Ahoj.- povedal som bez nálady.
-Ja volám, len že, ako sa máš?-
-Na nič, kvôli tomu,čo sa stalo na párty, nemám Natalie, čiže nemám nič,- zhrnul som.
-Zayn, prepáč.- povedala.
-Čo ti mám odpustiť?-
-Keby niet mňa, si šťastný, ja som to pokazila.-
-Ale ja som ta pobozkal tiež.-
-Zayn, ty si to nepamätáš? Ja som ťa donútila! Ja som to urobila naschvál, pretože sa mi páčiš a nestrpela som pohľad na teba a Natalie,- keď som to počul išiel som vybuchnúť.
-Prečo si to nepamätám?-
-Ja neviem.-
-Prečo Cher? Dobre vieš, že aj tak by sme neboli spolu, zničila si mi vzťah, ďakujem,- zložil som. Nechcel som ju viac počúvať. Stále nechápem, prečo si to nepamätám. Mal som namierené domov. Šiel som uličkou, keď vtom na mňa niekto skočil. Snažil som sa ho dať dole no nato prišli dvaja ďalší. Jeden mi vylepil a druhý skopal. Po chvíli odišli. Z posledných síl som vytiahol mobil a vytočil číslo neviem na koho. Po chvíli sa ozvala Natalie. ,,Pomôž mi, milujem ťa," viac si už nepamätám.

Natalie

Zobudila som sa na Niallovej hrudi. Sladko spinkal. Ja som išla do kuchyne niečo uvariť. Zazvonil mi mobil. Zayn. Zdvihnúť, nezdvihnúť.
-Prosím?-
-Pomôž mi, milujem ťa.-
-Zayn, Zayn. Kde si??- nič. Žiadna odpoveď. ,,Niall, Niall," budila som ho. ,,Čo je?" opýtal sa. ,,Volal mi Zayn, niečo sa stalo," povedala som a do očí sa mi nahrnuli slzy. Čo ak sa mu stalo niečo kvôli mne. Šli sme do parku. Prešli sme park nič. Potom sme chodili po všelijakých uličkách. V jednej sme ho našli. Zbitého a v bezvedomí! Prestala som dýchať a srdce sa mi zastavilo. Niall volal záchranku a následne aj chalanom. Kľakla som si k Zaynovi a jeho hlavu som si položila na moje kolená.Plakala som. ,,Zayn ty to zvládneš, o chvíľu príde záchranka, budeš v poriadku," hovorila som. Niall si kľakool ku mne. ,,Bude v poriadku uvidíš," povedal a dal mi pusu do vlasov. ,,Prečo on? Kto ho takto zmlátil, a za čo?" pýtala som sa Nialla. Nič. Nikto nevedel. ,,Po chvíli prišla záchranka. ,,Len jeden z vás môže ísť s nami," povedala doktorka v záchranke. ,,Choď ty, Natalie, potom sa porozprávame," povedal mi a aj som bola ešte vo väčšom šoku. Dala som mu pusu na líce a šla do záchranky. Zayn sa začal budiť. ,,Pane počujete ma? Som dokotrka Higginsová, počujete ma?" prihovárala sa mu doktorka. ,,Natalie," hovoril Zayn. ,,Tu som," chytila som mu ruku. ,,Ľúbim ťa," povedal. ,,Aj ja teba, Zayn. Pšššt, nerozprávaj," povedala som mu. Poslúchol. Do nemocince sme dorazili po chvíli. Zayna hneď zobrali na operačku. Vraj ma vnútorne krvácanie. Operácia trvala vyše hodiny, ale skončila úspešne. Pustili ma k nemu do izby. Sedela som v kresle a plakala. Prečo on? Čo ak sa mu niečo stane? Bojím sa! A čo Niall, čo mi chce povedať? Ja som úplne mimo! Ách Bože!
Po chvíli sa začal Zayn budiť. Priskočila som k jeho posteli. ,,Natalie," hovoril z ťažka. ,,Tu som, Zayn. Nerozprávaj, oddýchni si, budeš v poriadku, len odpočívaj," hovorila som mu a hladkala som ho po vlasoch. ,,Ďakujem, že si ma nenechala len tak na ulici," povedal. ,,Prečo by som to robila?" ,,Lebo som ti ublížil, Natalie. Nenávidím sa," viac povedať nedokázal. Všetko ho bolelo. ,,Pššt, odpúšťam ti, teraz už lež," Zayn sa na mňa usmial, aj keď slabo a na chvíľu. ,,Ľúbim ťa," povedal. Usmiala som sa. Po chvíli zavrel oči a spal. ,,Aj ja teba," povedla som a sadla naspť na soličku. Chalani prídu až zajtra.  Zaspala som v tom kresle.

Niall

S Natalie to skončím. Ľúbim ju, ale ona miluje Zayna. Mňa ľúbiť môže, ale nikdy ma nebude milovať. Ja ju nemôžem držať vo vzťahu. Rozídem sa s ňou, nemá vyznám hrať túto hru. Rozídem sa s ňou a pôjdem do Írska, tam si usporiadam myšlienky. Nechcem sa zbytočne trápiť. Viem, že ona ho miluje.

S chalanmi sme prišli do nemocnice. Natalie spala v kresle, keď som ju uvidel, neveril som, že o chvíľu ju opustím. Chvíľku spala no potom sa zobudila. ,,Čaute, chalani," pozdravila nás. ,,Ahoj," povedali sme všetci naraz. ,,Ako je na tom?" opýtal sa Liam. ,,Včera ho operovali a vraj bude v poriadku, včera sa na chvíľu zobudil, ale neviem, či je na tom lepšie," povedala a pozrela sa naňho. Pichlo ma pri srdci. ,,Natalie, môžeš na sekundu?" opýtal som sa jej. ,,Jasné," povedala. Vyšli sme pred izbu. ,,Natalie, pozri sa ja viem, že miluješ nášho Bad boya, a preto ti nebudem, vlastne vám nebudem zavadzať, milujem ťa a ja viem, že šťastná budeš jedine so Zaynom," pozrel som sa do zeme. Natalie mi zdvihla hlavu. ,,Mám ťa rada, Niall. Ale proste Zayna poznám dlho a..." skočil som jej do rečí. ,,Natalie, ja ťa chápem, potom pozdrav Zayna, ja idem do Írska, trochu si usporiadať myšlienky," povedal som. ,,Pozdravím, maj sa," dala mi poslednú pusu. Budú mi chýbať tieto bozky, ale ja pevne verím, že príde ešte niekto taký dokonalý, ako je Natalie. ,,Ahoj," posledný krát som u pozdravil a šiel na letisko do Dublinu. MILUJEM ŤA NATALIE BENNET!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára