nedeľa 13. mája 2012

My dream come true č. 20 :)

Na úvod: Už 20. časť? Woow! Neverila by som! Ďakujem :) Komentujte, veľmi to poteší ! :) A môžete
mi aj pomôcť písať. Do komentárov môžete písať svoje nápady, ja sa len poteším! :) Hope you like it♥

Natalie
S Niallom je koniec. Bude mi neskutočne chýbať. Milujem ich oboch strašne moc. Niall je blázon, človek ktorý mi padol do oka na prvý pohľad, ale Zayn. Zayna poznám už dlho a je to strašne ťažké hnevať sa naňho. Prišla som späť do izby a sadla si naspäť do kresla. ,,Kde je Niall?" opýtal sa Harry. ,,Odišiel," povedala som. ,,Prečo?" spýtal sa Louis. ,,Kvôli mne, nechajte to tak," povedala som a oni prikývli. Do izby prišiel lekár. ,,Dobrý deň, máte sa?" opýtal sa. ,,Dobrý, bolo aj lepšie," povedal Zayn. ,,Pán Doktor, ako je na tom?" opýtala som sa. ,,Preto som tu, skontrolujem to tu," povedal a niečo si zapisoval. Začal sa budiť. ,,Dobrý deň, pane," pozdravil ho doktor. ,,Natalie," stále vraví moje meno. ,,Stále som tu, Zayn," povedala som a chytila ho za ruku. ,,Ako sa cítite?" opýtal sa doktor. ,,Lepšie, ale všetko ma bolí," povedal Zayn. ,,To je normálne, zmlátili vás. Keď vám bude lepšie, musíte ísť na políciu," povedal doktor. ,,Ja viem," povedal Zayn. ,,Zayn, nevieš kto to bol? Nevidel si im do tváre?" opýtala som sa ho. ,,Nie, mali masky," povedal a vydýchol. ,,Dobre, Zayn, oddýchni si," povedala som. ,,Mne sa už nechce spať," povedal. Zasmiala som sa. ,,Čau brácho," povedal Harry. ,,Hi, guys," pozdravil im Zayn, ,,kde je Niall?" ,,Šiel do Írska," povedala som. ,,Prečo?" spýtal sa. ,,Potom ti to vysvetlím," povedala som. ,,Chalani, chcem sa osamote porozprávať s Natalie, môžete prosím odísť?" spýtal sa Zayn. ,,Jasné, keby niečo sme na chodbe," povedal Liam. Zobrala som si stoličku a prisunula som ju k Zaynovej posteli. Chytil ma za ruku. ,,Natalie, mňa to tak mrzí, pred tým, čo sa včera stalo mi volala Cher, to dievča s ktorým som sa tam vtedy pobozkal, povedala mi, že ona ma donútila to urobiť, ja neviem ako, nepamätám si to, prepáč," hovoril mi a v očiach sa mu zaleskli slzy. ,,Zayn, nehaj to tak, odpúšťam ti," usmiala som sa. ,,Natalie, milujem ťa, ty to dobre vieš, vieš aké ťažké to je bez teba?" usmiala som sa. Jemne som sa k nemu nahla a dala som mu bozk. ,,Ľúbim ťa, Zayn," povedala som. ,,Aj ja teba, ale teraz vyklop to s Niallom," niet cesty späť. ,,Vieš, Niall mi povedal, že ma má rad až moc na to, aby so mnou chodil, pretože vie, že mi dvaja máme byť spolu a on nám nechce stáť v ceste," zhrnula som to do kocky. ,,Je to kamarát," povedal Zayn. ,,Dobre, Zayn. Oddýchni si, ja sa idem domov prezliesť a umyť, potom prídem," povedala som mu. ,,Dobre, ja si trochu pospím, všetko ma bolí," nadýchol sa. ,,Fájn, maj sa," povedala som a dala mu pusu. ,,Ľúbim ťa, Natalie," usmial sa. ,,Aj ja teba, Zayn," dala som mu pusu na líce a vyšla na chodbu. ,,Chalani, idem na skok domov, no vlastne k Niallovi do bytu, o chvíľu som späť," povedala som im. ,,Fájn, ale prečo k Niallovi?" spýtal sa Harry. ,,Bože Harold, ty si spomalený," povedal mu Louis. Darovala som mu ďakovný úsmev a vybehla z nemocnice. Niall mi dal kľúče od jeho bytu, že tam môžem kedykoľvek chodiť. Otvorila som si dvere. Z tašky som si vybrala čistéveci, položila ich na posteľ a šla do sprchy. Keď som sa uvidela v zrkadle skoro som z infarktovala. Špirála všade vlasy rozcuchané, hrôza! Dala som si teplú sprchu, umyla si zuby obliekla sa, najedla a šla naspäť do nemocnice.

Niall
Moje lietadlo pristálo v Dubline a ja som si zavolal taxík do Mulingaru. Prišiel som domov a moja mama bola prekvapená, ale bola rada, že som tu. Vysvetlim som jej celý príbeh s Natalie, počúvala ma. Chýba mi to. Počúvať rady od mamy. Ľúbim ju! Vyšiel som hore a zhodil na zem moje tašky. Šiel som sa pozrieť či je tu Greg. Otvoril som jeho dvere. Keď som ho videl sedieť na posteli- bol opačne otočený- vyskočil som mu na chrbát. ,,Niall, čo ty tu robíš?" opýtal sa. ,,Prišiel som si usporiadať myšlienky, vadím ti?" ,,Vôbec nie, len si sa ani neozval, že prídeš," povedal a objal ma. ,,A to musím? Nemôžem vás len tak prekvapiť?" odul som spodnu peru. ,,Robím si srandu, Niall, hovor ako sa máš?" opýtal sa. ,,Na nič," povedal som a ľahol si na jeho posteľ. ,,Nejaké dievča?" ,,Ako to vieš?" spýtal som sa. ,,Som tvoj brat, poznám ťa, hovor," začal som mu vysvetľovať, to s Natalie. ,,Neboj sa príde niekto iný," povedal a usmial sa. ,,Dúfam," vzdychol som si. ,,Máš jej fotku?" opýtal sa ma. Prikývol som a vybral si mobil. Ukázal som mu ju. ,,Woow, už viem prečo si taký nešťastný," povedal. ,,No, nechaj to už tak, idem von, pozdraviť starých kamošov," povedal som a vstal z postele. ,,Dobre, čauko," povedal a znovu pozeral von oknom. ,,A tebe je čo?" spýtal som sa ho. ,,Nechala ma Jane," povedal. ,,Oh, to ma mrzí," poťapkal som ho po chrbte a zišiel dole. ,,Nie si hladný, srdiečko?" spýtala sa ma mama. ,,Nie, idem sa prejsť pozdraviť kamošov, a vrátim sa," povedal som dal jej pusu na líce a vybral sa dole ulicou...

1 komentár:

  1. nadherne, teraz som si to precitala a je to the best ! Dalsiu prosim :)

    Dora

    OdpovedaťOdstrániť