pondelok 14. mája 2012

Nákupy...

(http://www.youtube.com/watch?NR=1&feature=endscreen&v=J0lhMGE93Do)

Sara
(Utorok)
Dnes som vstala z náladou pod psa. Vonku prší a na mňa to nepôsobí dobre. Pozrela som sa na hodinky, ukazovali 9 hodín ráno. Pomaly som vstala z postele a šla sa naraňajkovať. Potom som sa umyla, obliekla  a čakala, kedy bude jedenásť. O jedenástej zazvonil zvonček, vedela som, že je to Harry. Otvorila som, a bol tam. ,,Ahoj," pozdravil mi. ,,Ahoj," povedala som. ,,Si v poriadku?" opýtal sa ma. ,,Nie, mám blbú náladu." ,,Tak  bacha na ňu," doplnila ma Sandra. Uškrnula som sa na ňu. ,,Sandra," nastavila ruku pred Harryho. ,,Harry," usmial sa na ňu. ,,Mamíííííííííííí," zakričala som na celý byt. ,,Čo kričiš?" spýtala sa ma mama po slovensky. ,,Už je tu, Harry," povedala som jej. Zobrala som si sluchátka a MP4. ,,Dobre, poďme," povedala mama a všetci sme sa vybrali za ňou. Do uší som si dala slúchatka. Šla som úplne za nimi. Dnes nemám vôbec náladu. Síce už neprší, ale je sychravo, a ja na dobrú náladu potrebujem slnko. Harry, Sandra a mama boli predo mnou a na niečom sa zabávali, aj som to ani tak nevnímala. Bola som započúvaná do pesničky. Harry sa na mňa občas pozrel ja som sa naňho, len usmiala a počúvala ďalej.

V obchode som sa heď šla poobzerať po nejakých vecičkách do mojej izby. Chcela som nejakú peknú dievčenskú izbu, ale nie ružovú. Fúj! ,,Chceš pomôcť?" opýtal sa Harry. ,,Mmm, áno, neviem alú izbu, celkovo farby dizájn, všetko," vzdychla som si. ,,Čo tak elegancia, červeno-biela," celkom sa mi tento nápad páčil. ,,Wow, neverila by som, že máš takýto ehm... štýl," povedala som zamyslene. ,,No vieš, to som ja," povedal. ,,Vtipný," buchla som ho do ramena. ,,Ľúbim ťa," povedal. ,,Čo??" spýtala som sa. ,,Nič, ehm... zvoní mi mobil," povedal a niekde zdúchol. Nerobila som si z toho ťažkú hlavu, určite si robí srandu.

Harry
Aký som ja idiot! Bože, musím si zakúsiť do jazyka. Ách. A ešte plus moja výhovorka: ,,Zvoní mi mobil!" Fakt inteligentné, Harold! Toto sa môže stať len mne! Vyšiel som von pred obchod a sadol si na chodník. Zbabral som to, čo ak sa teraz na mňa ani nepozrie. Ale veď je fanúšička, mala by byť rada, nie? Veď nie do každej som zamilovaný. ,,Čo ti je Harry?" počul som za sebou hlas. Strhol som sa. ,,Nič," povedal som a opäť sa otočil. ,,Vidím na tebe, že ti niečo je, tak vyklop," povedala mi. ,,Nechaj to tak, Sandra," povedal som jej. Objala ma okolo pliec a pritisla sa ku mne. Zdá sa mi to, alebo ma naozaj balí? ,,Čo robíš?" opýtal som sa. ,,Si sexy, Styles," povedala a pobozkala ma. Odtiahol som sa a chcel ísť späť dnu, no za dverami stála Sara s otvorenými ústami a slzami v očiach. Šiel som dnu, no ona sa otočila na päte a rozbehla sa, ďalej odo mňa. Krásne, Styles. Poznáš ju sotva deň a už jej ubližuješ. Rozbehol som sa za ňou. ,,Sara, počkaj," kričal som na ňu, a bolo mi jedno že na mňa každý pozerá. Dobehol som ju. ,,Sara, čo ti je?" opýtal som sa. ,,Čo mi je? Nič! Choď sa oblizovať s mojou sestrou a mňa nechaj," povedala. ,,Nie, ona ma pobozkala! Ja som to nechcel," povedal som. ,,Nechaj ma, pre mňa za mňa rob si čo chceš, veď aj tak medzi nami nič nie je," povedala a šla preč. ,,Počkaj!" ,,Čo?" ,,Záleži mi na tebe Sara, ja som to vážne nechcel," povedal som. ,,Harry, nevysvetľuj mi to, daj mi pokoj," povedala. ,,Nie!" skríkol som na ňu, aj keď bola ďalej.

Sara
Nechápem o čo mi ide. Nechodíme spolu, tak prečo tak žiarlím? ,,Mami, už mám vybraté," povedala som jej. ,,Fájn," povedala. Zobrala som jej ukázať veci, súhlasila. Všetko objednala. Tie veci nám prinesú asi až v piatok. Cesstou späť som si znovu dala MP4 a nevnímala ostatních. Teraz som však išla prvá. Nechcem sa pozerať na Harryho. BOŽE SARA PREČO TAK ŽIARLÍŠ???  Keď sme boli pred našim bytom ani som sa nerozlúčila s Harrym. Povedala som mu len AHOJ! A na čo viac?
Vošla som do svojej izby a zabuchla za sebou dvere. Prišla mi SMS od Harryho: Sara, prestaň sa tak správať. Povedal som ti, že tos tvojou sestrou pre mňa neznamená nič, prosím ver mi. H. xxKašlem naňho! Zababušila som sa do perín a po chvíli zaspala...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára