sobota 26. mája 2012

My dream come true č. 21

Sorry, že som tu dlho nebola, ale nejako ma nechytala múza ;) Sorry..

Natalie
,,Som späť," povedala som a vošla do izby. ,,Ahoj, Natalie," pozdravili ma všetci naraz. ,,Ako ste to bezo mňa zvládali?" opýtala som sa. ,,Nemohol som dýchať," povedal Harry. ,,Však v to dúfam," povedala som a sadla si k Zaynovi. ,,A však ty si umierala bezo mňa?" opýtal sa Louis. ,,Samozrejme," usmiala som sa. Chvíľu sme len tak kecali a potom chalani odišli. Ostala som so Zaynom sama. ,,Natalie," začal Zayn, ,,odpusť mi všetko, čo som urobil, už nikdy viac." Usmiala som sa, chytila ho za ruku a pozrela mu hlboko do očí. ,,Zayn, už som ti odpustila, prestaň sa už ospravedlňovať," povedala som mu a dala mu pusu. ,,A povieš mi niečo?" spýtal sa. ,,Jasné," usmiala som sa. ,,Ľúbiš, Nialla?" spýtal sa. Týmto ma strašne zaskočil. Neviem, čo mám robiť? Respektíve, povedať. ,,Ja mám ho rada, veľmi, ale..." zlyhal mi hlas. Nevedela som, čo povedať. ,,Ja ťa chápem," povedal a usmial sa. Fúú, som rada, že to skončilo takto. ,,Poď ku mne," povedal Zayn a odhrnul paplón. Ľahla som si k nemu. ,,Prepáč, Natalie," povedal a dal mi pusu do vlasov. ,,Zayn!" jemne som zdvihla hlas. ,,Ja viem, ja viem, už nebudem, ale mňa to tak štve," povedal. ,,Zayn! Dohodneme sa, dobre. Zabudneme na to, proste sa to nikdy nestalo," povedala som. ,,Dobre," povedal.

Po mesiaci
Zayna už pustili domov. Potreboval, aj domácu starostlivosť, tak to všetko padlo na mňa. Nie že by mi to vadilo, ale chalani mohli trošku viac pomáhať. ,,Idem do obchodu," povedala som. ,,Dobre," odvrkol Zayn. Poslednú dobu sa so mnou rozpráva dosť hnusne. ,,Čo ťa žerie, do riti? Urobila som niečo?" spýtala som sa ho. ,,Nemám svoj deň," povedal. ,,Lenže celé tri týždne nie sú jeden deň, pán Malik," povedala som a tresla dverami. Nadýchla som sa a vybrala som sa do obchodu. Nakúpila som všelijaké veci. ,,Nie...nie je tu...ale miláčik...nemôžem...ľúbim ťa," počula som. Vtrhla som dnu. ,,Ahoj, Natalie. Idem von, maj sa," povedal a prefrčal okolo mňa. Neviem, prečo, ale mala som chuť zavolať, Niallovi.
-Niall.- povedala som do telefónu.
-Niall je v sprche, kto volá?- opýtal sa ženský hlas.
-Ou, len nech mi zavolá späť.
-A ako sa voláš?
,,Kto volá?" počula som v pozadí, Niallov hlas. ,,Nejaké dievča," povedalo to dievča. ,,Daj to sem," povedal Niall.
-Haló.
-Niall.- povedala som a rozplakala sa.
-Natalie, čo sa stalo? Prečo plačeš?
-Prepáč, nechaj to tak. Maj sa.
-Nie, počkaj.
-Sorry.- povedala som a zložila.
Kolená sa mi podlomili a ja som spadla na zem. Kolená som si pritisla k brade a tvár položila na ne. Plakala som, keď mi zazvonil zvonček. Stál v nich....

Niall
Vrátil som sa z Mulingaru. Chcel som zabudnúť na Natalie, tak že som si našiel dievča. Volá sa Darcy, a je to moja kamarátka z detstva.
,,A ako sa voláš?" povedala Darcy. ,,Kto volá?" opýtal som sa. ,,Nejaké dievča," povedala. ,,Daj to sem," povedal som.
-Haló.
-Niall.- ten hlas. Počul som ho znovu.
-Natalie, prečo plačeš?
-Prepáč, nechaj to tak.Maj sa.
-Nie, počkaj.
-Prepáč.- povedala a zložila. Musím ísť za ňou. Bleskovo som sa obliekal.
,,Kam ideš?" opýtala sa Darcy. ,,Niečo si vybaviť," povedal som jej. ,,Ideš za tým dievčaťom? Počkaj, ako sa volá, že Natalie? Nie je to tá tvoja bývalka?" opýtala sa podráždene. ,,Áno, je to ona," povedal som a vyšiel z bytu.
Zazvonil som do jej bytu. Otvorila, a hneď sa mi hodila okolo krku. ,,Čo sa stalo?" opýtal som sa jej. Vošli sme dnu ja som zatvoril dvere. ,,Zayn ma podvádza. Sľúbil mi, že už to nikdy nespraví," hovorila a stále ma objímala. Mal som takú chuť poriadne vraziť, Zaynovi. ,,Pššt," hladkal som ju po jej hnedých vlasoch. Sadli sme si na gauč. ,,Ako sa máš?" opýtala sa ma. ,,Celkom sa dá," bez teba nemá môj život zmysel. ,,Ako vidím, máš nejaké dievča," pousmiala sa. ,,Áno, mám," povedal som. ,,Gratulujem," povedala. ,,Neverím ti," povedal som a vtisol jej bozk. Ruky si vplietla do mojich vlasov a tým si ma pritiahla bližšie. Vtom prišiel Zayn. ,,Ehm, čo tu robíte?" opýtal sa. ,,Si slepý?" opýtala sa ho Natalie. Zasmial som sa nad tým. ,,Čo sa smeješ, Horan?" opýtal sa Zayn. ,,Prosím? Horan? Upokoj sa, konečne!" skríkol som. ,,Ty sa upokoj a nebozkávaj tu moje dievča," skríkol aj on. ,,Ja už nie som tvoje dievča," povedala Natalie po tichu. ,,Čo?" opýtal sa Zayn. ,,Že už nie som tvoje dievča!" skríkla a vybehla z bytu. ,,Čo sa jej stalo?" opýtal sa ma Zayn. ,,Skús sa zamyslieť, čo v poslednej dobe robíš, Malik," povedal som mu a utekal za Natalie.

Zayn
Vôbec som nechápal, čo sa deje. Prečo ma nechala. Potom mi to docvaklo. Musela ma počuť, ako sa rozprávam so Cher. Je pravda, že som s ňou. Hanbím sa za to, že podvádzam Natalie, ale proste Cher ma niečo do seba. Niečo, čo ma neskutočne priťahuje. Sadol som si na gauč, a rozmýšľal, ako som všetko doondil! Prečo musím byť ja, furt taký idiot?

4 komentáre:

  1. Ach bože proč mi to děláš :/:((( :D:D
    Vždyť stho brečím :/ :D:D Čekám na další :):D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Robíš si srandu:O Plačeš? :D Neplač! Neboj sa, bude dobre, len proste musím naťahovať ! :DD

      Odstrániť
    2. Tak ať už skončí to trápení !!!D:D:D::D

      Odstrániť