nedeľa 27. mája 2012

My dream come true č, 22 :)

Niall

Bežal som za Natalie, kričal som za ňou, no nezastavila sa. ,,Natalie, prosím ťa," kričal som za ňou. Zrýchlil som beh a dohnal ju. ,,Natalie," otočil som si ju k sebe a objal, ,,neplač, Zayn si nezaslúži tvoje slzy." ,, Prečo to robíš?" opýtala sa. ,,Čo robím?" ,,Prečo ti na mne, tak záleží?" opýtala sa ma. ,,Natalie," vzdychol som si, ,,vieš dobre, prečo to robím!" ,, Predstav si, neviem," povedala naštavto. ,,Lebo ťa ľúbim!" skríkol som a prisal sa na jej pery. Odtiahla sa. ,,Tak prečo máš inú?" opýtala sa zúfalo. ,,Prečo by som nemohol mať, veď aj tak máš Zayna!" ,,Ale keby si ma ľúbil, tak ako tu hovoríš, bojoval by si, aspoň trochu!" kričala pomedzi slzy. ,,A na čo by mi to bolo? Aj tak skončíš so Zaynom!" povedal som. ,,Ako to ty, môžeš vedieť? Čo keď milujem, len teba?" pozrel som sa na ňu. ,,A miluješ ma?" priblížil som sa k nej, tak, že naše tváre boli od seba na milimetre. ,,Nie," povedala a sklonila hlavu. ,,Pozri mi do očí, a povedz, že ma neľúbiš!" povedal som jej. Nezdvihla hlavu. ,,No tak, pozri mi do očí a povedz, že pre teba neexistujem, že som len vzduch, že ku mne nič necítiš! No tak, keď to tak nie je, tak mi to povedz do očí!" povedal som. ,,Nemôžem," pošepla. ,,Prosím? Nepočul som." ,,Že to nemôžem urobiť!" povedala dosť nahlas. ,,Prečo? Povedala si predsa-" ,,Je jedno, čo som povedala! Nechaj ma na pokoji, a bež si za tou svojou," povedala a otočila sa. Bežala preč. Rozbehol som sa za ňou. ,,Nedáš mi pokoj?!" opýtala sa. ,,Povedala si, že mám ísť za tou svojou, tak idem!" povedal som a pobozkal som ju. ,,Ľúbiš ma?" opýtal som sa jej. ,,Veľmi, a ani si nevieš predstaviť, aká žiarlivosť ma pochytila, keď som počula v tom mobile, to dievča!"  povedala a pobozkala ma. ,,Darcy je len dievča, ktoré mi pomáha zabudnúť na teba, aspoň sa o to snaží, ale je to dobre dievča a nezaslúži si, aby som jej to robil, rozídem sa s ňou." ,,Už buď ticho!" povedala a pobozkala ma. Nič krajšie sa mi nemohlo stať.

Natalie
Konečne cítim, že som šťastná! Áno, milujem ho. Niall je úplne iný, než Zayn. Mám ho rada, milujem ho. ,,Nechceš vypadnúť?" spýtal sa. ,,Kam?" ,,Vyber si. Paríž, New York, Sydney, Dubai, Brazília, alebo hoci čo!"  povedal. ,,Niall, je už august, o chvíľu pôjdem domov," povedala som. ,,Počkaj ty žiješ v New Yorku?" opýtal sa ma. ,,Nie, v Las Vegas," povedala som mu. ,,A budem ťa môcť niekedy navštíviť?" opýtal sa ma. ,,Že sa vôbec pýtaš!" povedala som. ,,Dobre, ale na dva týždne môžeme ísť niekam, nie?" opýtal sa. ,,Čo s tebou narobím! Ale ja si budem platiť!" povedala som. ,,Áno a ja si zaobstarám jednorožca!" povedal a ja som vybuchla do smiechu. ,,Ja nežartujem, budem si platiť sama!" povedala som. ,,Na to zabudni!" povedal. ,,Si zlý!" povedala som. ,,To ešte len uvidíš, aký som!" povedal. ,,Haha, vtipný!" povedala som. ,,Ďakujem," povedal a pobozkal ma. To je taký blázon, zobral ma na ruky. ,,Ááá, čo robíš?!" kričala som a hádzala som sa, ako ryba na suchu. ,,Unášam ťa!" povedal a rozosmial sa. ,,Prestaň! Pusť ma!" povedala som. ,,Nie, vieš je tu kopec novinárov, a chcem aby všetci vedeli, že ťa ľúbim," povedal. ,,Óóó, aké sladké!" povedala som ironicky. ,, Ja viem, tak sa toľko nehádž!" povedal som smiechom a uchytil ma silnejšie. ,,Horan! Daj tu ruky z môjho zadku preč!" povedala som a buchla ho po chrbte. ,,Prečo?" opýtal sa sklamane. Aj keď som mu nevidela do tváre, viem že odul spodnú peru. ,,Nejdem sa hádať!" povedala som. ,,Takže ju tam môžem nechať?" opýtal sa. ,,Rob si čo chceš!" povedala som zo smiechom. ,,Kam vlastne ideme?" opýtala som sa. ,,Ani sám neviem, kam ma nohy zavedú!" povedal. ,,Dobre, pusť ma, prídeš o ruky!" povedala som. ,,Si ľahká, ako pierko!" ,,No to určite," povedala som. ,,Áno určite!" ,,Prosím, Niall. Točí sa mi v hlave, krv sa mi leje do hlavy, môžem zomrieť," hovorila som, tak strašidelne. Niall ma v tom okamžiku pustil na zem. ,,Búbu, robím si srandu!" povedala som a rozbehla sa preč. Niall sa rozbehol za mnou. Dostali sme sa na nejakú lúku. Keď som cítila, že Niall sa približuje spomalila som, a keď som cítila, že je za mnou uhla som sa, a on celou silou spadol na trávu. Rehlila som sa, tak strašne že mi z očí vyšlo toľko sĺz! ,,Tak ty sa smeješ?" opýtal sa. Nič som nepovedala, len som sa smiala, ako zmyslov zbavená. Niall sa postavil a stiahol nás oboch na trávu. Boli sme od seba na milimetre. ,,Budeš sa ešte smiať?" opýtal sa. Ja som sa v tú chvíľu rozosmiala. ,,No ták, nesmej sa," povedal Niall a tiež sa rozosmial. ,,Dobre no," snažila som sa nesmiať, ale nešlo to. Niall ma začal šťekliť. To už som nedýchala. ,,Niall, nemôžem dýchať," povedala som a lapala po dychu. ,,Prepáč!" povedal Niall a zvalil sa vedľa mňa. Sadla som si obkročmo naňho a začala ho šťekliť. ,,Nie, Natalie! Urobím čokoľvek! Ááááá, nie! Pusti ma! Prosím!" hádzal sa horšie než ja, a to ma doviedlo k ďalšiemu výbuchu smiechu. ,,Nie!" povedala som. Použil všetku svoju silu a prehupol sa na mňa. ,,Si zlá, ale aj tak ťa ľúbim," povedal mi a priblížil sa ku mne. Pobozkal ma...

Zayn
Z nudy som si zapol telku. 'Nové správy. Mladý člen skupiny One direction, Niall Horan bol prichytený, ako sa bozkáva z Natalie Bennet, priateľkou Zayna Malika, tiež člena skupiny One direction, ako to bude ďalej? Bude to mať vplyv na ich kamarátstvo, či rozpad kapely? Uvidíme' k tom boli priložené fotky, ako sa bozkávaju, smejú a to všetko. Teraz si pomaly uvedomujem, že som urobil najväčšiu blbosť na svete. Prečo?

P.S: Mám otázku, chcete aby Natalie ostala zo Zanyom akebo Niallom?

5 komentárov: