streda 30. mája 2012

My dream come true č. 25

Uvedomila som si, že Natalie pred tým šla domov, však? :D Serem na to:DDD :DD

Harry
Keď som uvidel, ako Cher udrela Natalie, mal som chuť vytrhať jej všetky vlasy. Prečo? Lebo ju ľúbim. Viete si predstaviť, ako sa cítim? Niall, Zayn a ja? Traja kamaráti sa zaľúbili do tej istej baby? A navyše chodila už so Zaynom a teraz s Niallom, pochybujem že by chodila ešte aj so mnou. Možno vám to príde divné, ale je to tak. ,,Natalie?" vošiel som do izby. ,,Áno?" vystrčila hlavu z paplónu. ,,Môžem  s tebou prehodiť pár slov?" opýtal som sa. Prikývla a ja som si sadol k nej na posteľ. ,,Mám jednu otázku," povedal som. ,,Som samé ucho," usmiala sa. ,,Vlastne to nie je otázka, ale nie vieš, čo nechaj to tak," povedal som a vstal z postele. Chytila ma za ruku a mnou prebehol elektrický prúd. Stiahla ma naspäť a povedala: ,,Pokiaľ mi nepovieš, čo sa deje, neodídeš stadiaľ!"
Povzdychol som si. Aj keď, najradšej by som tu ostal, musím sa jej priznať, aj keď šanca, že mi city bude opätovať je.... nulová. ,,Ale prosím, buď ticho a nechaj ma všetko vysveliť," povedal som jej. Prikývla. ,,Cítim k tebe niečo. Viem, nikdy nebudeme spolu, ale ja to už nevydržím, ja ti to musím povedať, už keď som ťa uvidel po prvýkrát na letisku, páčila si sa mi, a ja som to držal v sebe, vlastne o tom vie iba Liam. Jemu verím, vie mi poradiť. Natalie, nemusíš nič hovoriť," povedal som a zahľadel sa do zeme. ,,Harry... ja-ja," sekala sa. ,,Nie, to je v poriadku," klamal som. Nič nie je v poriadku, všetko je zlé! ,,Harry, mňa to mrzí, ja ti nechcem v žiadnom prípade ublížiť, prosím ťa, neber si to k srdcu, príde niekto lepší," povedala som mu. ,,Tá tvoja kamarátka, Sonia," začal som. ,,Páči sa ti?" podpichla ma. ,,Trošku," povedal som. ,,Ale no ták! Sonia je úžasná! Hodíte sa k sebe! Harry, no ták! Páči sa ti, tak čo," povedala mi a usmievala sa. ,,Ale ona je v Amerike, ja som tu!" povedal. ,,To nič, tak ju tu zavolám aspoň na pár týždňov," povedala a vytáčala jej číslo.

Natalie
Trochu som bola prekvapená, tým čo mi Harry povedal, ale keď mi povedal, že sa mu páči Sonia išla som vyskočiť z kože. Zavolala som jej, príde sem. Teším sa na ňu. ,,Harry, chceš ešte niečo?" opýtala som sa. ,,Už nie," usmial sa. ,,A jedno," povedal. ,,A čo?" ,,Dáš mi pusu? Len jednu! Prosím," povedal. ,,Ale Harry, je ti to na nič," povedala som. ,,Jednu," povedal. Pobozkala som ho. ,,Spokojný?" opýtala som sa. ,,Áno, ďakujem," povedal a usmial sa. Vyšla som a mala to namierené k Niallovi do izby. ,,Zlatko?" ,,Natalie, poď sem," usmial sa Niall a potľapkal na miesto pri ňom. ,,Môžem ti niečo zahrať?" opýtal sa. ,,Jasné," povedala som šťastne. ,,Môžem si ľahnúť?" opýtala som sa. ,,Samozrejme," povedal a usmial sa. Ľahla som si na posteľ a Niall začal hrať pre mňa neznámu pieseň. Keď dohral opýtala som sa ho: ,,Od koho je táto skladba?" ,,Je moja, a je len pre teba," povedal a usmial sa. Objala som ho a odmietala pusiť. ,,Hej, bŕŕ, udusíš ma," hovoril. ,,Prepáč," povedala som mu a vrhla sa mu na pery. ,,Milujem ťa," povedala som mu. ,,Aj ja teba," usmial sa a vrhol sa mi na pery.

4 komentáre:

  1. D-O-K-O-N-A-L-É :D:D:):D:D Jako vždy asi mě jednou zabiješ i Harry? :D:D OMC:D:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. O to mi ide! :D Zabiť ťa, ako ty mňa zabíjaš tvojou poviedkou! :D:D

      Odstrániť