utorok 29. mája 2012

Oznam ;)

1. Chcela by som oznámiť, že My heart skips a beat bude pokračovať, až keď skončí My dream come true, a mám pocit, že to bude o chvíľu, asi tak 30-35 časť.. No nechcem nič hovoriť do predu ! -_-
2. Ľúbim vás, všetky ktoré čítate, komentujete a všetko okolo toho. Ďakujem ♥
3. Ďakujem za návštevnosť, cením si to ;)
4. Budete nahnevané, ak nepridám časť? Nejako sa mi nechce, ale zajtra pridám, sľubujem ;)
5. Mám pre vás ponuku. Ak ma niekto blog, napíšte mi to komentu ja si ho prídám k obľúbeným (vidíte na bočnej strane nie:D) :D No, takže šup a samozrejme prečítam si ich aj ja ;))

2 komentáre:

  1. Jasně už se těším ať je tady ta kapitola co nejrychleji mě si tam můžeš přidat . Já si tě tam taky dám až zjistím jak se to děla :D:D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mám jeden blog ale mám tam len jeden diel lebo len dnes som si ho založila :/ :) http://vervosvojesny.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť