pondelok 11. júna 2012

My dream come true č. 28 ...

Na úvod.. Bude ešte jedna časť. Musím to zakončiť. Ináč by to bolo strašne dlhé. Hope you like it ♥


15. September - Deň svadby


Bože môj! Dnes je deň D. Deň kedy sa oficiálne stanem Mrs. Horan! Ou jéé. Dnes si s Niallom dokážeme, ako sa milujeme. Dnes si dokážeme, že za lásku treba bojovať. My sme si ju vybojovali.


Danielle, Eleanor, Angie a Sonia mi dosť, vlastne najviac pomáhali. Zabudla som vám povedať, že Sonia sa dala dokopy s Harrym už pred rokom. Harry ju už požiadal o ruku, ale Sonia chce ešte počkať. Angie zas skončila so Zaynom. Bohužiaľ, rozišla sa s Markom. Neklapalo to. To povedal ON. Angie sa zrútila a Zayn jej pomáhal. Áno, so Zaynom sme sa udobrili. Sme kamaráti, a tak ako to teraz je, nám to vyhovuje. A čo s mojím Írskym chlapčekom? Milujeme sa. Dôkazom je dnešný deň. Dnes sa zoberieme a budeme spolu až do úplného konca.


,,Môžem vôjsť?" opýtal sa medzi dvermi Zayn. ,,Jasné," usmiala som sa. Georgie (vizažistka) mi dorábala posledné úpravý vlasov. ,,Fájn, môže to takto ostať?" opýtala sa. ,,Áno, ďakujem," povedala som. ,,Tak ja vás nechám," usmiala sa a odišla z izby. ,,Bože, pamätám si, keď som mal 13 sníval som o tom, ako budeme mať svadbu," zasmial sa. Ja s ním. Aj ja som mala takéto 'sny'. ,,Jó, aj ja som snívala," usmiala som sa a odvrátila som od neho zrak. ,,Čo sa medzi nami stalo?" opýtal sa. ,,Ty si pýtaš?" pozrela som sa naňho. Z očí sa mi pustili malé slzičky. Malé, ale dosť viditeľné. ,,Nie, neplač. Kvôli mne, nie," povedal. Nadýchla som sa a zotrela si slzy. ,,Nevyrušujem?" opýtal sa medz dverami Niall. Zayn skríkol a postavil sa predo mňa. ,,Ale že pakuješ stadiaľ to!" skríkol po ňom. ,,Prečo?" opýtal sa. ,,Ty nevieš, že to prináša nešťastie?" ja som sa rozosmiala. ,,Oh, ste takí poverčiví," povedal Niall a už odišiel. Ešte vykukol z dverí a povedal mi: ,,Milujem ťa." Poslala som mu pusu a už bol preč. ,,Tak toto bolo za sto bodov," povedala som mu a nastavila ruku, aby sme si mohli ťapnúť.
Po chvíli odišiel. Bola som v izbe sama a rozmýšľala som. Čo ak sa nebudem Niallovi páčiť? Čo ak povie, nie? Čo ak ma neľúbi? Čo ak naše manželstvo skončí po krátkom čase? Bože správam sa, ako malé decko. Nemôžem mať takéto myšlienky. ,,Pripravená?" vošla mi do izby mamka. Skočila som jej do náruče. ,,Mami! Čo ak si to rozmyslí a povie nie?" opýtala som sa jej. ,,Natalie, nemyslí takto! Nepovie, nie! Pozri sa, miluje ťa, ja o tom viem, vieš aký mám čuch na ľudí! Ver mi, miluje ťa!" usmiala sa na mňa mamka a dala pusu na líce.


Naša svadba sa koná v Írsku. Ja som o to poprosila Nialla. Súhlasil. Vraj aj on to tak chcel, len si nebol istý, či by som to chcela ja. Dala som mu dvoj hodinovú (nie nepreháňam!) prednšku o tom, že mi musí povedať všetko.


A je to tu. Kráčam k Niallovi. Bože prosím, nech nezakopnem. Nech sa nestrápnim. Nech všetko dopadne dobre. Stojím pri Niallovi. Jeho úsmev ma úplne upokojil a zahnal všetký zlé myšĺienky.

Natalie Bennet, sľubujete, že budete Nialla Jamesa Horana milovať celým srdcom, že budete jeho oporou v dobrom aj v zlom, v šťastí aj v nešťastí, v bohatstve aj chudobe, v zdraví aj v chorobe až kým vás smrť nerozdelí?
,,Áno," usmiala som sa na Nialla. Úsmev mi opätoval.
Niall James Horan, sľubujete, že budete Natalie Bennet milovať celým srdcom, že budete jeho oporou v dobrom aj v zlom, v šťastí aj v nešťastí, v bohatstve aj chudobe, v zdraví aj v chorobe až navekkým vás smrť nerozdelí?"
,,Áno," jedno slovíčko, ktoré som chcela počuť, to jedno slovíčko, ktoré mi zmení celý život.

,,Môžete pobozkať nevestu!" usmial sa na nás kňaz. Niall sa hneď na mňa vrhol. Všetci čo tam boli sa zasmiali. Keď sme sa odlepili povedala som Niallovi: ,,Ty môj blázon." Usmial sa a čakal na poslednú vetu. ,,Tak, a teraz vás vyhlasujem za právo platných manželov!" povedal kňaz a Niall ma znovu pobozkal. Chytil ma za ruku a videol von z kostola. Vonku nám všetci gratulovali, priali šťastie nech nám to dlho vydrží. Keby tu bol ocko.

Z kostola sme šli rovno na oslavu. Keď mi už vadili moje šaty, šla som sa domov prezliecť. Zobrala som si kratšie biele šaty a čierne lodičky (niečo také, ako mala Bella v úsvite:D:D Twilight:D). Šli so mnou Dan a Liam. Keď sme sa vracali späť na oslavu, v aute sme rozvinuli takúto debatu. ,,Takže už si oficiálne Mrs. Horan?" opýtala sa Danielle. ,,Áno, a som najšťastnejšia!" usmiala som sa. ,,Verím ti," povedala a chytila Liama za ruku. Sú spolu úžasný. ,,Ste takí sladkí," dala som im obom pusu na líce. ,,Ďakujeme," povedali naraz.
,,Niall," objala som ho zo zadu. ,,Natalie, tu si," usmial sa a postavil za od stola. ,,Páčim sa ti?" spýtala som sa ho. ,,Aj vo vreci sa mi budeš páčiť," usmial sa a ťahal ma na parket. Pustili (
http://www.youtube.com/watch?v=UstvUECousQ&feature=related) osobne túto pesničku milujem. S Niallom sme tancovali a pomaly sa zhromažďovali aj ostatné páry.

,,Mám pre teba jedno prekvapenie," povedal mi Niall. ,,Aké?" usmiala som sa. ,,Utečieme odtiaľto, a budeme sami, môže byť?" opýtal sa. ,,Súhlasím, chcem byť len s tebou," usmiala som sa a ťahala ho preč. Utiekli sme a vonku sme sa rozosmiali. Boli sme, ako pošahaní a utekali sme až domov. ,,Počkaj ja mám lodičky!" povedala som mu. ,,Zahráme sa na Súmrak!" povedal Niall a zobral ma na chrbat a rozbehol sa. Chcel napodobňovať Edwarda? Asi áno. ,,Ááá, nie! Pusť ma!" kričala som. ,,Nie, prečo?" ,,Veď som ťažká!" ,,Lenže ja som Edward, som silný!" povedal hrdo. ,,Bože, prečo som ťa vtedy zobrala na ten film, čo som komu spravila?" povedala som. ,,Nič!" zasmial sa. ,,Už ma pusť, nie sme ďaleko," prosila som ho. ,,Dobre," povedal. Už sme len kráčali. Keď sme boli doma Niall ma hneď ťahal do izby. Jeho izby. Bozkávali sme sa. Niall ma položil na posteľ. Nepili sme nič, na tento okamžik sme chceli spomínať celý život.  ,,Zajtra odlietame do Karibiku." povedal Niall. ,,Čože?" opýtala som sa šťastne. ,,Ja viem, vravel som Maldivy, ale viem že Karibik je tvoj sen od malička," usmial sa a odhrnul mi prameň vlasov z tváre. ,,Milujem ťa, Niall Horan," usmiala som sa. ,,Aj ja teba, Natalie Be...Horan," ááá je to krásne. ,,Musím si zvyknúť," povedal Niall a pobozkal ma. ,,Milujem ťa," usmiala som sa a pobozkala som ho. ,,Áá, Niall aj ja mám jedno prekvapenie," usmiala som sa. ,,Aké?" opýtal sa. ,,Budeš ockom." Na Niallovej tvári sa objavil široký úsmev. ,,Milujem ťa!" povedal a objal ma. ,,Ja budem ockom, ja budem ockom, ja budem ockom!" tancoval po celej izbe. Smiala som sa z neho. ,,Ako dlho to už vieš?" ,,Nie dlho, len dva týždne," usmiala som sa. ,,A ty si mi nič nepovedala?" ,,Nie, chcela som ti to povedať v náš najkrajší deň," usmiala som sa. ,,Nie, najkrajší deň bude, keď mi porodíš detičky," usmial sa a pobozkal ma na bruško. ,,Ale no," usmiala som sa. ,,Ako sa budú volať?" Zasmiala som sa nad tým. Celý večer vymýšľal mená. Ja som sa len smiala....

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára