pondelok 11. júna 2012

My dream come true č. 29 *The End*

Natalie

,,Niall, ja ťa zabijem!" skríkla som po ňom. ,,Čo som ti zas urobil?" opýtal sa. ,,Kde si nabral toľko prachov aby si zaplatil túto dovolenku?" usmiala som sa naňho. ,,Ty si to zaslúžiš," pobozkal ma, ,,vy si to zaslúžite." Pohladkal ma po brušku. ,,Milujem ťa," objala som ho.

O pár mesiacov

,,Áááá, Niall!" ,,Zvládneš to láska! Vydrž, hlavne dýchaj miláčik," držal ma za ruku. ,,Dýchajte, vidím hlavičku!" povedal mi doktor. Dýchala som. ,,Tlačte!" povedal mi doktor. Brutálne som zatlačila a počula som detský plač. ,,Je to krásny chlapček," povedal doktor. S Niallom sme boli šťastný, chlapčeka sme chceli obaja. Splnil sa mi sen. ,,Výborne miláčik," pobozkal ma Niall na líce. ,,Ako sa  bude volať?" opýtal sa doktor. S Niallom sme sa na seba pozreli. ,,Tom," usmiala som sa naňho. Mali sme iné meno. ,,Niall, ale mal sa volať..." ,,Ja viem, ale Tom sa volal tvoj otec," rozplakala som sa. Nie od smútku, ale od šťastia. ,,Milujem ťa," pobozkal ma.

Z pôrodnickej sály ma premiestnili na izbu. Niall bol pri mne. Chvíľu som spala. Potom mi priniesli malého Toma. Bol krásny. Mal blond vlásky a modré oči. Modré oči mám aj ja aj Niall, takže iné som popravde ani nečakala. Baby sa oňho budú byť. Blondiačik s modrými očami, ako ocino. ,,Ďakujem, Natalie," pobozkal ma Niall. ,,Za čo?" opýtala som sa. ,,Za to, že si mi priniesla na svet, takého to krásneho syna, milujem ťa," objal ma. Zobral si Toma do náruče a chodil s ním po izbe pokým nezaspal. ,,Si dokonalý otec," povedala som Niallovi. Usmial sa. ,,Ty zas dokonalá mamka," pobozkal ma. Prišli k nám chalani a baby. Každý chcel byť len s Tomom. Teraz prišlo najťažšie rozhodnutie. Koho dať za krstných? Rozhodli sme sa pre Zayna a Soniu. Ja neviem prečo, chcem Zayna. Asi k nemu stále niečo cítim. Ale už nie to čo pred rokmi, je to o mnoho slabšie. Len také kamarátstvo.

O 10 rokov
Tom ma už 10 rokov a Ashely má 8 rokov. Takto som si želala deti. Chlapček a dievčatko. S Niallom sa každý deň milujeme viac a viac. Ashely boli krstný Liam a Danielle. Liam a Danielle sa vzali a teraz sa tešia už z troch detí. Majú dvojičky Marry a Jane a ešte jedno dievčatko Vanessu. Louis a Eleanor sa vzali a majú jedného chlapčeka. Volá sa Derek. Zayn a Angie. Im to dlho neklapalo. Zayn ma presviedčal, že Angie je podlá mrcha. Ja som mu neverila, no potom sa to preukázalo a preto som ju už 7 rokov nevidela. Zayn si našiel priateľku menom Hope a už rok sú manželia. Sonia a Harry? Majú už toľko detí, nečudo Harold je no... úchyláčik. Ale nie, je to vynikajúci otecko. Tak ako všetci.

Mám 28 rokov. Deti ktoré milujem. Muža ktorý ma robí šťastnou, pritaeľov ktorích milujem. Môj život je skvelý. TOTO JE MÔJ SPLNENÍ SEN...

3 komentáre:

  1. To je také krásne. Škoda že to už skončilo :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Úžasné milujem tvoje story. Každý deň som bola nalepená na obrazovke a sledovala či si už nepridala náhodou časť. Píšeš uĺne úžasne a je mi ľúto že tento príbeh sa už skončil ale predzsa všetko krásne raz končí :(. Dúfam že neprestaneš s písaním a naďalej sa tomu budeš venovať lebo ti to idem fakt super :). -Peťa-

    OdpovedaťOdstrániť