streda 13. júna 2012

My heart skips a beat -4- *Zoznamka?*

Ešte jedna... kratšia, ale až do piatka nič nebude. Sorry, girls ♥ Hope you like it :)


Sara

,,No vieš, možno to bude znieť divne, ale musím sa ťa to opýtať, nemohol by si ma predtsvaiť chalanom? Vieš proud driectioner, chápeš," drgla som doňho. ,,Haha, jasné," zasmial sa. ,,Ale nie, vážne!" drgla som doňho. ,,Veď dobre, ale... póóčkaj! Ty ich už poznáš, koho ideš oblbovať. Ty nám chceš niečo urobiť, však? Si šialená fanúšička, máš smolu, nezoznámim ťa!" povedal a odialil sa odo mňa. Bol tesne predo mnou. Rozbehla som sa a skočila mu na chrbát. ,,Áno som šialená fanúšička!" povedala som. ,,Ja som to vedel!" ,,Lenže nie, tak ako si myslíš," usmiala som sa na neho. ,,Tak potom, ako?" ,,Som šialená, a som aj fanúšička!" povedala som a vyplazila mu jazyk. ,,Oh, takto!" povedal. ,,Presne takto!" povedala som a zoskočila som z neho. ,,Úprimne? Všimol som si to," nahodil jeden z tých dokonalých úsmevov. ,,Úprimne? Je mi to jedno," buchla som ho do chrbta. ,,Nedrzuj, dobre?!" ,,Prečo nie?" ,,Lebo som starší!" ,,No o rok!" ,,Ha!" ,,Ináč vieš, že presne o rok?" usmiala som sa, nad jeho nechápavým pohľadom. ,,Máme naarodeniny v ten istý deň, pán Mudrc!" povedala som. ,,Vážne? No čo sa o tebe nedozviem!" povedal´. Na chvíľu sme zastavili. Otočil si ma k sebe a začal sa mi hrať z vlasmi. ,,Oh, God! To čo robíš?" opýtala som sa zo smiehom. ,,Máš fajne vlasy," povedal a ďalej mi robil fúzy a všelijaké rôzne tvary. ,,Si strelený!" povedala som mu. ,,Ja viem," povedal a zobral ma na ruky. ,,Ááá, drbe ti? Zlož ma! Ale hneď!" povedala som. ,,Pustím ťa, ak mi odpovieš na nasledujúce otázky!" ,,Aké otázky?" ,,No o mne!" povedal. ,,No daj!" ,,Celé meno?" ,,Bože takéto primitívne otázky, Harold Edward Styles!" krútila som nad tým hlavu. ,,Meno mojej ségry a mamy," povedal. ,,Bože Harry, to nevieš nič tažšie? Mama je Anne a ségra Gemma!" povzdychla som si. ,,Skupina ktorú rád počúvam?" ,,Coldplay!" povedala som. ,,Bože musíš vedieť na všetko odpoveď?" ,,Tak horšie otázky, som nepočula!" ,,Bože no ešte jedna, koľko som mal rokov, keď sa mi rozviedli rodičia?" ,,Sedem," povedala som úplne jednoducho. ,,Boha!" zanadával si a pustil ma. ,,Takýto obchod podstúpim kľudne aj viackrát," usmial sa. ,,No poď už!" povedal a chytil ma za ruku. Viedol ma až k ním domov.

,,Guys! Som doma! Je tu aj Sara!" zakričal na celý dom. ,,Sara!" skríkol Louis. Áno je mojím obľúbencom, ale aj s Harrym a preto štafetu prenechám mojej sestričke. ,,Ahoj, lááááska moja," vybozkávala som ho. ,,Ale no, som celý červený," pľacol sa po líciach. ,,Nemusíš byť," usmiala som sa naňho. ,,Čaute!" pozdravila som Liama, Zayna & Nialla. ,,Ahoj, kde si nechala Miu?" opýtal sa Zayn. ,,Bola som z ňou.... give me a second! Ty si sa zamiloval, však?" ,,No páči sa mi," povedal. ,,Jej adresa, číslo....mááš tu!" podala som mu papierik. ,,Si poklad, milujem ťa!" povedal a dal mi pusu na líce. ,,Ja viem," usmiala som sa. Zayn upaľoval do izby. Bola som medzi štyrmi chalanmi jediná baba, trošičku divné. ,,Tak, ako sa máš?" opýtal sa Niall. ,,Výborne, ako ty?" opýtala som sa. ,,Nó, tak ja sa mám skvele, aj keď mi niekto neustále chýba, chcel by som s niekym byť, a tak ďalej vieš, už ani neviem, aké blbosti trepem, jedoducho..." ,,Tu máš oreo," podal mu do rúk oreo, Liam. Vtedy mi došlo 'Ak Niall začne rozprávať, umlčíte ho len jedlom'. ,,Aj ja chcem," povedala som. ,,Počkaj prinesiem ti," povedal Liam. ,,Ale nie, čosi. Ja si kúpim, nechám to Niallovi," usmiala som sa naňho. Ten hneď vyskočil a objal ma. ,,Ďakujem, si skvelá!" dal mi pusu. ,,Nebudem to opakovať, ja viem, že som skvelá, úžasná, neodolateľna...." ,,Skromná," prikyvoval Louis. ,,Presne, skromna!" usmiala som sa na chalanov. ,,Dobre, chalani, idem so Sarou hore, neotravovať!" posledné slovíčko hovoril pomaly. ,,Ale," nestihla som dopovedať a už ma niekde videol. ,,Harold!" povedala som. ,,Čo?" ,,Prečo si ma sem dotiahol?" ,,Tak! A ty si mi povedala Harold? Budeš pykáááááááááááť!" skríkol a zvalil ma na posteľ. Sadol si obkročmo na mňa a začal...

1 komentár: