pondelok 2. júla 2012

Mám otázku :D


Áno, ja zmagoretý magor mám otázku :D Neviem, prečo (vlastne viem) teraz som strašne naviazaná na Justina Biebera O:) Keď mi včera Sonička pustila Never Say Never (film) bolo to úžasné. Ako si prešiel cestou k sláve. Ako chcel byť späť normálnym chalanom. Ako za 22 minút vypredal 16 ročný chalan Madison Square Garden ! Odporučám pozrieť ten film. :) A moja otázka znie, čo si o ňom myslíte ;) Ja viem, že má veľa haterov, ale ja by som na jeho mieste im poďakovala. V tom filme hovoril Scooter (manažér) ,,Ľudia nás podceňujú, a nech vtom kľudne pokračujú, dodáva nám to silu zlepšovať sa."
Hmm, tak čo naňho poviete? :)



Tento song si pustite !! Je dokonalý ;)

1 komentár:

  1. Vlastne ja ho mam strasne rada takze moj nazor na neho je užasny :)

    OdpovedaťOdstrániť