pondelok 2. júla 2012

Summer is here ♥


Ja viem, že leto je už dlhšiu dobu, ale tak konečne sú prázdniny! :) Ja som si ich predlžila o týždeň :D (ja viem neni to moc:D) Ha, ako mi ten čas letí. Mám pocit, že včera začal školský rok, a to je už koniec? Ako ten čas letí ani o tom neviem. Bože! Občas mám chuť spomaliť čas. Všetko tak letí. Nedokážem uveriť, že som už ukončila ďalší školský rok. Ako tak pozerám, mám pred sebou ešte veľa rokov, ale ja si užívam to, že som mladá. Mám sesternicu, ktorá zmaturovala, má 18 a tak sa chce vrátiť do tých starých časov. Pamätám si, keď som hovorila, že chcem už vyrásť, byť veľká a mať deti. Teraz chcem mať znova šesť a úžívať si slobodu, takúakú má šesť ročne dieťa. Nemá problémy, nikto sa mu nemontuje do života. OMG! Ďalší výlev, kokos ja sa zavriem na dajakú liečebňu :P :D



Tu som si užívala jeden týždeň. Bolo neskutočne skvelo. Moja ségra (5) bola úplne zabitá. Kecala, ta kecala. To sa nedalo zastaviť. Ešte aj zo spania hovorila. :D Ja som skoro umrela. Neskutočne bolo. Ale priznám sa, že už tretí deň čo som tam bola som hovorila, že chcem ísť domov. Neviem prečo, proste to je prvá dovolenka, ktorú som chcela ísť domov, ale keď som bola vo vode tak ma nikto nevedel vytrhnúť. :D No OK. Ale musím uznať, že sa mi tam páčilo. V Turecku sme boli aj minulý rok, ale minulý rok, bolo lepšie. :D No konec mojím trápnym rečiam.

Vy sa pochváľte, ako prázdninujete? Chystáte sa niekam? :)) xx

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára