sobota 28. apríla 2012

My dream come true č. 10

Naty
Pondelok. Ách,ako ja neznášam pondelky. Znova škola. Prvá hodina je biológia asi s najhoršiou učiteľkou na celej planéte. Dobre, že učí biológiu, veď aj vyzerá, ako ropucha. Ja s Angie ju z duše neznášame, ale Mark ju má rád. Akože toho chalana niekedy nepochopím. No fájn. Na moje prekvapenie som sa vyspala úplne mega bombasticky. A to som si myslela, že po tom, čo mi Zayn povedal nezaspím. Keďže sa už blížilo leto, a bolo veľmi teplo zobrala som si len (obrázok dole:D). Deň v škole mi zbehol rýchlo. Domov som prišla v úplne úžasnej nálade. Bola som totiž s Angie nakupovať. Zapla som si notebook a šla na twitter. Nič nové, len tweet od Zayna 'I miss you'. Myslela som, že to píše o mne, ale potom mi došlo, že si možno našiel dievča. Určite by nepísal tweet I miss you, len kvôli mne. Sme kamaráti. A aj tak, včera sme spolu volali, a už mi povedal, že mu chýbam, na čo by písal aj na twittri. Zavrela som notebook a šla sa prezliesť. Obliekla som si svoje veci na doma. Mama bola samozrejme v práci. Ako ináč, stále je v práci. Už som si zvykla. Zapla som si MTV, akurát išla moja pesnička. Coldplay - Yellow. Ako ináč. Začala som spievať na celý dom. Zrazu niekto zazvonil. Išla som otvoriť. Neverili by ste kto tám stál. Poslíček s pizzou! :D Objednala som si pizzu. A keďže meškal mala som ju zadarmo. Vtedy sa mi nahrnuli spomienky, ako sme so Zaynom boli ešte len kamaráti. Už nikdy nebudeme kamarátmi. Ľúbili sme sa. No ja ho ešte stále ľúbim. Tak veľmi mi chýba. Jeho humor, jeho smiech, jeho oči, jeho štýl. ON. Prečo mi to mama urobila? Zaslúžim si to? Veď som im nič neurobila. Zrazu zazvonil telefón.
-Haló?- ozvala som sa.
-Natalie, tu ocko. Mám pre teba jednu správu, dobrá či zlá to posúď sama.- hovoril.
-No hovor.- bola som nedočkavá.
-S mamou som vybavil jednú vec, môžeš príť na leto do Anglicka, chceš? Nenútim ťa, ak necheš nemusíš.-
-Áááá, jasné že chcem.- bola som tak šťastná, že budem s ockom. Ešte dva mesiace a bude leto. Môžem ísť do Bradfordu. Konečne!
-Som rád, musím už končiť, už len dva mesiace, veľmi mi chýbaš dcérka.-
-Aj ty mne, oci. Maj sa- zložila som. Na MTV pustili nejakú neznámu pesničku, ale bola to rozbíjačka. Skákala som do dome, ako šialená. Tešila som sa. Hneď som zavolala Angie.

-Angie, počuj idem zavolať aj Sonii, nechela by si tu prespať, zajtra pôjdeme spolu do školy, prosím.-
-Jasné, idem sa baliť, ale počuj Sonia, asi nebude môcť.-
-Prečo?-
-Vraj je chorá, ale neviem, skús jej zavolať.-
-Uhm, dobre teším sa.- zložila som. Hneď som vytočila ja číslo na Soniu.

-Ahoj, počuj nechcela by si prísť prespať ku mne? Príde aj Angie.-
-Ahoj, rada ale som chorá.- hapčí! Kýchla si. Zasmiala som sa. -Dobre, vylieč sa, maj sa.-
-Ahoj, bavte sa.- to už zložila.

Po niekoľkých minútach prišla Angie. ,,Čauko," objala som ju. ,,Ahoj," usmiala sa a zobrala svoj batoh hore. Zapli sme si notebook. Chodili sme po všeliakých stránkach. Pozerali sme si všetko oblečenie. Úžasný večer. Keď som chcela vypnúť zase mi prišiel hovor od Zayna. No keď som zdvihla nebol tam Zayn, ale Niall.
,,Čau Niall, čo potrebuješ?" opýtala som sa. ,,Chcel som sa ťa opýtať len jednu vec," Angie išla na wecko, takže náš rozhovor asi nepočula. ,,No hovor," usmiala som sa. ,,Natalie, máš niekoho?" opýtal sa. ,,Na čo ti to vedieť?" nechápala som. ,,Prosím povedz mi to," usmial sa. ,,Nie nemám, ale povieš mi už konečne na čo ti to vedieť?" spýtala som sa svoju otázku druhý krát. ,,Potom ti to vysvetlím, musím ísť. Bye," zrušil hovor. ,,Bye," povedala spom už len tak do vzduchu.

Zayn

,,Zayn, Zayn," kričal Niall. ,,Čo je?" spýtal som sa. ,,Teraz som volal s Natalie," počkať, čo? Akože na čo? ,,Prečo?" vyzvedal som. ,,Ona nemá nikho, je sama," takže nemá nikoho. Mám šaancu? Určite. ,,Ako si to zistil? Ako si to z nej dostal? Z nej takéto veci ľahko nedostaneš," Niall len krútil hlavou. ,,Niall v ženskom podaní, sám si to povedal," usmial sa. Má pravdu. Bol som taký šťastný. Zajtra jej zavolám, alebo skúsim zavolať jej otcovi.
-Dobrý deň, pán Bennet, môžete na chvíľu, tu Zayn, Zayn Malik.-
-Áá, Zayn. Ty môžeš vždy.- hovoril do mobilu.
-Ja len, že či neviete, ako sa má Natalie a či je jej dobre.- možno to znelo trápne, ale ja som to chcel vedieť.
-Dnes som s ňou volal, na letné prázdiny príde do Bradfordu.- čo? Super! Konečne ju uvidím.
-Vážne? Ďakujem vám.-
-Zayn, tykaj mi prosím.-
-Dobre, stále zabudám, už musím ísť, maj sa.-
-Ahoj.- zložil.
Celý čas som rozmýšľal nad tým, že o dva mesiace ju uvidím. Znovu. Mal som chuť skákať. Kričať. Už som len odpočítaval dni do júna. A vtedy mi bliklo. Veď ona bude mať v júni narodky. Sedemnásť. Musím niečo vymyslieť. Niečo, na čo nezabudne do konca života.


 
Tak bola oblečená Natalie, a aj tak nejako vyzerá ;)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára