piatok 27. apríla 2012

My dream come true č. 9 :)

Naty

Už je to mesiac, čo som v Amerike. So Zaynom som si občas volala, ale bolo to príliš drahé a preto sme spolu volali strašne krátko. V X- factore sa mu darí. Vraj nespieva sám. Vznikla nejaká skupina. Darilo sa im. Bola som neskutočne rada, že sa mu darí. Vedela som, že to zvladne. Začala som chodiť do novej školy. Spoznala som tam partičku úžasných ľúdí. Soniu, Angie, Marka a Josha. Ľudia, ktorí ma dostali z depiek. Sú úžasný. Časom som aj zabudla, no nie úplne, nikdy nezabudnem na Zayna. Bola som na internete. Zrazu mi na skype volal Zayn. Srdce mi búchalo. Tak veľmi sa snažím zabudnúť. No ja krava zdvihla som to.
,,Naty, ty ty...woow," nechápala som. Čo som od čokolády, ktorú som mimichodom ukradla Markovi. Ten ma zabije. Čokoláda je jeho druhý život. Nie život, kus srdca.
,,Čo je?" zasmiala som sa. ,,Nič, len si sa zmenila, si krásna," tak mi chábajú jeho pery, objatia, všetko.
,, Ty si sa tiež zmenil," snažila som sa usmiať, no miesto úsmevu mi oči zaliala slaná "voda".  ,,Naty, neplač. Prosím. Chýbaš mi tak veľmi, niekedy mám chuť odísť z Londýna a prísť k tebe, nesťažuj mi to," tiež sa rozplakal no hneď to zahnal, keď do izby vtrhol nejaký blondiačik. ,,Oh, sorry. Vyrušujem?" opýtal sa. Nestihla som mu odpovedať a už si sadol k Zaynovi. ,,Takže ty si tá kočka, o ktorej nám Zayn básni," hovoril zamyslene. ,,Jop, to budem ja," zasmiala som sa. ,,Oh, ja som Niall a ty si?" usmial sa. ,,Ja som Natalie, ale môžeš mi hovoriť Naty," usmiala som sa. ,,Teší ma," povedal Niall. ,,Mňa tiež," pousimala som sa a očkom som prešla na Zayna. Do izby vtrhli aj ďalší traja chalani. ,,Chalani toto je Natalie, Natalie, toto je Liam, Louis a Harry," ukazoval na chalanov. ,,Ou, počkať chvíľu mi bude trvať zapamätať si mená, ja totiž na mená nie som, Zayn vám potvrdí," usmiala som sa. ,,Jop, v tom je úplne ľavá," pozrel na chalanov. ,,Hééj!" skríkla som. Všetci sa začali smiať. Zayn mi ústami naznačil ,Sorry', len som sa usmiala. Do izby prišla Sonia. ,,Čus, čo robíš?" opýtala sa ma. No keď uvidela tých piatých chalanov skoro umrela. Spomínala som, že je fanúšička? Asi nie. ,,Sonia, toto sú..." no prerušila ma. ,,Ja viem, kto sú," hovorila a sršala z nej radosť. ,,Oh, je vaša véééééľka fanúšička," usmiala som sa na chalanov. ,,Nás to iba teší, ale čo ty?" spátal sa kudrnáč. Myslím Harry. ,,No ja nie," povedala som pokojne. ,,No čo možno časom," zasmiala som sa a chalani spolu so mnou. Videla som, že im odľahlo. ,,Dobre chalani, musíme končiť, u nás je trošičku viac hodín," usmiala som sa a zívla si. Zayn vyhnal chalanov a slušne aj Soniu. ,,Naty, ja len že... ách... chýbaš mi. Nemôžem na teba prestať myslieť, ľúbim ťa," nestihla som odpovedať zrušil hovor. No je úplne mega bombastický. Zruší ma vtom najlepšiom a ja teraz nezaspím, budem rozmýšľať nad všetkým možným. Prečo mi to robí?

Zayn
Od kedy vznikla skupina One direction s chalanmi máme neskutočne veľa fanúšičiek. Sadol som si za notebook a išiel čekovať twitter. Uvidel som, že Naty je prihlásená na skype. Chvíľu som sa rozhodoval zavolať/nezavolať. Rozhodol som sa zavolať. Keď mi zodvihla mal som chuť vyskočiť meter dvadsať. ,,Naty, ty ty...woow," nezmohol som sa na slová, tak sa zmenila. Bola krásna. Chvíľkami som si myslel, že nevolám s Naty. ,,Čo je?" zasmiala sa. Musel som vyzerať debilne.  ,,Nič, len si sa zmenila, si krásna," áno kebylen krásna, nádherná. ,, Ty si sa tiež zmenil," povedala mi. Chviľku sme sa rozprávali. Tak veľmi mi chýba. Jej bozky, dotyky objatia. Chcem ju. Chcem byť s ňou. Do izby prišli chalani zoznámili sa. Potom však Naty povedala, že už musí ísť. Aj s jej kamarátkou. Sonia? Asi hej, nie. Chalanov som poslal preč, ešte som chcel Naty niečo povedať. ,,Naty, ja len že... ách... chýbaš mi. Nemôžem na teba prestať myslieť, ľúbim ťa," povedal som najrýchlejšie, ako som vedel. Zrušil som. Ani som nechcel vedieť odpoveď. Je krásna určite niekho má. Vypol som notebook. Kašľal som na twitter. Potom pôjdem. Prišiel som k chalanom do izby.
,,Ty kokos, Zayn. Tá je sexy," povedal Harry. Trepol som mu po hlave. ,,Áuuu, čo som povedal?" spýtal som sa. Vštci sa začali smiať, ja tiež. ,,Ja viem, že je sexy. Mne to hovoriť nemusíš, ale teraz je o mnoho krajšia, tá Amerika ju mení," pousimal som sa. ,,Povedz nám niečo o nej," začal prosíkať Louis. ,,V skratke : Niall v ženskom podaní," všetci sa začali smiať. ,,Ako to myslíš?" spýtal sa Niall. ,,Niall je úplne, ako ty. Vravím Niall v ženskom podaní," teraz som sa rozosmial aj ja. Znelo to zvláštne. ,,Úúú, ju chcem spoznať," povedal Niall. Buchol som ho do ramena. ,,Aké máš šťastie Zayn," povedal Liam. ,,Šťastie? Veď... viete ako mi chýba. Prečo musela odísť, mohol som byť teraz s ňou, Bože ako mi chýba, ľúbim  ju, ale ona si určite našla nejakého feši chalana," povedal som sklesnuto. ,,Ako vieš, čo keď nikoho nemá a stále ťa miluje?" spýtal sa Harry. Má pravdu. ,,Ja neviem, Harry," povedal som a šiel si ľahnúť do izby. Ani neviem, ako ale zaspal som.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára