piatok 27. apríla 2012

My dream come true č. 8 :)

Po týždni - Zayn
Ani po týždni sa nič nezmenilo. Otec sa stále nezobudil. Stále je na tom rovnako. Už nevládzem. O pár dni idem zase do X- factoru. Najprv som protestoval. Nechcel som odísť od ocka. Teraz potrebuje oporu. No to som nevedel, čo sa stane o pár dní.

Pripravujem sa. Zajtra idem zase do Londýna. Naty mi pomáhala z balením vecí. O nejakej ôsmej sme skončili. Chcel som, aby Naty ostala, ale žiaľ musela ísť domov. Jej rodičia sa škrípia. Je z toho celá zničená. Chuďátko moje. Veď minule prišla o jedenástej večer celá uplakaná. Vraj, že sa jej rodičia hádajú tak, že všetko lieta hore-dole. Rozlúčili sme sa. ,,Milujem ťa, zajtra mi drž palce," pobozkal som ju. Bohužiaľ nemôže ísť teraz so mnou. ,,Budem a aj ja teba ľúbim," dala mi pusu a objala ma. Potom som len sledoval, ako sa jej telo stráca v tme.

Naty
Ešte v ten večer, čo som sa dozvedela, že Zaynov otec je v nemocnici som sa rozprávala s ocom. Z nemocnice som prišla a hneď začal výsluch. ,,Oci, pokračujeme," stiahla som ho na gauč. ,,Natalie, počuj mama ma podviedla, nedokážem už po tichu trpieť, len aby si mala obidvoch rodičov, ja viem že to potrebuješ, ale pochop musíme sa s mamou rozviesť, budeš trpieť menej, akoby si musela znášať naše hádky," do očí sa mi nahrnuli slzy. Neverila som tomu, čo som počúvala. ROZVOD? Na jednej strane mal ocko pravdu. Teraz trpím o mnoho viac. Stále sa hádajú. Mama prišla hneď na druhý deň ráno. Vstala som, a ona akurát prišla domov. ,,Ahoj mami," objala som ju. ,,Natalie, ahoj! Ako sa máš," objala ma silnejšie. ,,Ja sa mám fájn, čo ty?" usmiala som sa. No za tým úsmevom, bol neuveriteľný hnev. Ako mi to mohla urobiť. Rozprávali sme sa dlho. Povedala som, čo je medzi mnou a Zaynom. Bola celá šťastná, vravela mi, že to vedela už dávno. Bola som rada, že mi to, vlastne nám praje. No vyklopila som jej aj na oči, to čo spravila. Obe sme tam plakali. Prišiel ocko a hneď vedel, čo sa deje. Mama hneď vyvolala hádku, prečo mi to otec povedal. ,,Preboha Diana (mama), Natalie nemá desať, je to skoro dospelá žena, má právo vedieť, čo sa deje s jej rodičmi, nie?" spustil otec. Hádali sa tam neuveriteľne dlho. Plakala som a plakala. Nevládala som a šla sa obliecť. Utiekla som do nemocnice. Zayn spal na gauči. Nikto tam nebol iba on sám. Nechcela som ho budiť, ale... Sám sa zobudil. ,,Naty, láska. Čo sa deje?" opýtal sa. ,,Naši sa..." neubránila som sa slzám. ,,Naty, čo sa deje?" objal ma. ,,Naši sa idú rozvádzať, mama vraj podviedla otca, on to nezvláda a chce sa rozviesť," plakala som mu v objatí. ,,Oh, to ma mrzí zlatko," pobozkal ma.

O týždeň sa Zayn chystal do X -factoru. Chcela som ísť s ním. Tak veľmi. Nemohla som. Naši sa rozvádzajú. Definitívne. Obaja podpísali rozvod. Teraz behajú po súdoch. Pomohla som Zaynovi dobaliť veci. Rozlúčila som sa s ním. Prišla som domov a tam sa naši zase hádali. Keď ma mama zbadala hneď zakričala. ,,Baľ sa! Nepýtaj sa prečo a opováž sa protestovať!" kričala. Otec sa na mňa pozrel uplakanými očami. Objal ma a pošepkal. ,,Prepáč, asi som málo bojoval o to, aby si bola moja, nikdy si to neodpustím," rozplakal sa ešte väčšmi. Teraz som sa rozplaka aj ja. ,,Mama, ja chcem ostať s ockom," tá na mňa hodila vražedný pohľad. ,,Nie! Ideš so mnou!" ,,A kam?" kričala som na ňu a plakala. ,,Do Ameriky," povedala a ukázala mi na schody. Celá uplakaná som vybehla hore. Vytočila som Zaynové číslo. ,,Zayn, láska. Odchádzam ľúbim ťa," zložila som. Nedokážem to. Nechcem od neho odísť. Hlavne nie teraz, keď má šancu uspieť. Teraz mi začal zboniť mobil, bol to Zayn. Zdvihla som, chcem posledný krát počuť jeho hlas.
-Natalie, čo sa deje. Prečo odchádzaš?- opýtal sa.
-Naši sa rozviedli a súd ma priradil k mame, teraz mi povedala, že ideme do Ameriky- neubránila som sa. Rozplaka som sa znova.
-Nie! Nemôžeš ja to bez teba nevydržím- teraz plakal on.
-Zayn, ani si nevieš predstaviť, čo cítím ja, ale nejde to inak-
-Neopúšťaj ma, nie!-
-Prepáč, musím sa ísť pobaliť, ešte dnes ideme preč-
-Dnes? Už dnes? Idem k tebe- zložil. Vybrala som si kufor a zo slzami v očiach som si balila veci. Po chvíli mi niekto vrhol do izby. Zayn. Hneď ma pobozkal. ,,Nie! Nie! Nie! Nemôžeš odísť, povedz mi, že toto všetko je len vtip," plakal. Tak veľmi mi trhalo srdce, že musím odísť. Pobozkal ma. Dlho sme sa bozkávali. Potom nám do izby vtrhla mama. ,,Prepáčte, ale Naty. Musíme ísť," ako povedala, odišla z izby. Dobalila som si posledné veci a zišla dole. Objala som ocka. Následne aj Zayna. ,,Milujem ťa, tak veľmi mi budeš chýbať," hovoril a ja som plakala. ,,Zayn aj ja ťa milujem, ale bude najlepšie ak sa rozídeme, nájdi si niekoho, koho budeš milovať," povedala som. ,,Nikoho nebudem milovať viac, ako teba, nikdy," oprel si čelo o to moje. ,,Tak veľmi ťa milujem, ale musíme to urobiť, určite postúpiš ďalej budeš mať faninky a na mňa časom zabudneš a časom ti niekto ukradne srdce, bude to tak lepšie," Zayn len krútil hlavou. ,,Dobre, ale nikdy nezabudni na to, že ťa milujem viac, ako svoj život," posledný krát som zacítila jeho pery. Ešte raz som objala ocka a už som nastupovala do auta. Dala som si do uší MP4. Nechcela som sa s mamou ani rozprávať. Urobila mi najhoršiu vec na svete.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára