sobota 14. apríla 2012

My dream come true č. 4 :)

Naty

Konečne doma. Už ma nebavilo byť zavretá medzi štyrmi stenami. Naši išli preč. Otec do Ameriky a mama išla do Španielska. Obidvaja na služobky. Zayn ma nechcel nechať samu, tak prespával u mňa. Do školy som nechodila. Veď v utorok ma pustili a dali mi ospravedlnienku do školy, že mám ostať do konca týždňa doma. Zayn sa o mňa staral, ako len vedel. Hovoril mi všetko čo bolo v škole, varil mi, no proste lepšieho kamaráta mať nemôžete. Zayn sa v piatok vrátil zo školy a bol strašne šťastný. Prečo?

,,Naty, neuveríš mi. Prišiel mi list z X- factoru. Idem tam," začal kričať a hneď sa mi hodil do náručia. ,,To je skvelé, gratulujem," obíjmala som ho a hladkala po chrbte. ,,Pôjdeš tam so mnou, však?" to čo mal v očiach ani neviem popísať. Očakávanie, strach, radosť, prosba. Bol šťastný. ,,Čo je to za otázku, jasné, že pôjdem. Už som ti to hovorila," usmiala som sa. Znova ma objal.  ,,Ďakujem."
,,Za čo mi ďakuješ?" hodila som naňho spýtavý pohľad. ,,Za všetko," môj nechápavy pohľad musel vyzerať debilne, ale ja som nechápala. ,,Skôr ja by som ti mala ďakovať za všetko, pozri čo pre mňa robíš, pomohol si mi, strašne, ja ti ďakujem," usmiala som sa. Ale čo urobil Zayn. Pobozkal ma. Najprv som sa chcela odtiahnúť, no potom sa mi to zapáčilo. Spolupracovala som. Bozkávali sme sa asi päť minút. Potom som sa odtiahla. ,,Prepáč ja-a-a, ja  nechcel som," pokrútila som hlavou. ,,To je v pohode, ja mám na tom rovnaký podieľ viny," snažila som sa ho upokojiť. ,,Prepáč, ja nechcem skaziť naše priateľstvo," začal panikáriť. ,,Nič sa neskazí, to sa občas stane," ako som povedala, Zayn ma znova pobozkal. Ja asi som sa zaľúbila. ,,Naty, ja k tebe cítim viac, ako priateľtvo, prepáč," hovoril Zayn, ale stále ma bozkával. Usmiala som sa a pokračovala som. ,,Ja ťa mám tiež radšej," Zayn si ma zobral na ruky a odniesol do mojej izby.


Zayn

Neľutujem, čo som urobil, lebo je to vec, ktorú som urobiť chcel. Pobozkal som ju a ona? Ona ma bozkávala. Myslel som, že ma pošle do čerta, ale ona spolupracovala. ,,Prepáč ja-a-a, ja nechcel som," neviem, čo trepem. Chcel som to. ,,To je v pohode, ja mám na tom rovnaký podieľ viny," takže priznáva, že sa jej to páčilo.  ,,Prepáč, ja nechcem skaziť naše priateľstvo," nechcel som znieť vystrašne, ale bál som sa. ,,Nič sa neskazí, to sa občas stane," pobozkal som ju. Znovu a znovu. ,,Naty, ja k tebe cítim viac, ako priateľtvo, prepáč," hovoril som jej pomedzi bozky. ,,Ja ťa mám tiež radšej," zahrialo ma pri srdci. Som si dokonalé istý, že ju ľúbim. Veď priateľstvo medzi dievčaťom a chlapcom neexistuje. Vždy sa jeden z nich zamiluje. A tak je to v našom prípade. (http://www.youtube.com/watch?v=4JipHEz53sU&feature=relmfu) Zobral som si ju na ruky a odniesol do izby. Jemne som ju položil na posteľ a ľahol k nej. Bozkávali sme sa, ale s tých nežných bozkov sa stali vášnive bozky. Boj našich jazykov sa stále stupňoval a ani ja ani Naty sme prestať nechceli. ,,Ľúbim ťa, Naty,prisahám," usmial som sa. A znova prisal jej pery na moje. ,,Zayn, ak môžem byť úprimna, ja som zaľúbena už dlho," keby vedela, že ja ju ľúbim už od 12.  ,,Ja budem tiež úprimny, ja ťa milujem už strašne dlho, niečo okolo štyroch rokov," prevalila sa na mňa. ,,Prečo si mi to nepovedal, skôr?" usmiala sa. ,,No lebo, bál som sa, žeby sa skončilo naše priateľstvo a to by som nemohol dopustiť," vysvetlil som jej. Usmiala sa a znova sa začal boj našich jazykov.


Naty

Len tak sme ležali na posteli, hrali sme sa s našími prstami, smiali sa a rozprávali. Občas sme sa pobozkali. Ja som neuveriteľne šťastná, že som mu konečne povedala o svojich citoch, ktoré ku nemu prechovávam už tri roky. Nemôžem uverieť, že on je do mňa zaľúbeny štyri roky a nič mi nepovedal. Konečne som šťastná. ,,Zayn, kedy sa koná X- factor?" spýtala som sa. ,,Nabudúci týždeň v sobotu," hral sa mi z vlasmi a ja som mu ležala na hrudi. ,,Dobre, nie si hladný?" prikývol. Zišli sme dole a urobili si večeru. Všetko som zjedla zase dokonalé. ,,Zayn, prečo vieš variť lepšie, ako ja?" zasmial sa nad mojou poznámkou a len mykol plecami. ,,Ale ty si v mnohých iných veciac lepšia, ako ja," usmial sa. ,,Hmm, príklad?"    ,,Učíš sa lepšie, si silnejšia ako ja, myslím vnútorne, si krajšia, zábavnejšia a mohol by som pokračovať do rána," slzy sa mi tlačili do očí. ,,Zabudol si, som citlivejšia, ako ty, ale to je zlé," utrela som si slzu, ktorá sa vybrala na výlet. ,,Zlatko, neplač, mne sa páči, že si citlivá je to sexy," buchla som ho do ramena, najsilnejšie, ako som to vedela. ,,Dobre, musím uznať, že si silnejšia aj vonkajšie," zaslúžil si za to druhú päsťovku do ramena. ,,Auu, veď čo som povedal?" usmial sa a hladkal si svoje rameno. ,,Nič," odfrkla som. ,,Nebuď urazená," dal mi pusu na líce. ,,Nie som," povedala som mu a začala ho nenásytne bozkávať. Skončili sme v posteli...

2 komentáre: