nedeľa 15. apríla 2012

My dream come true č. 5 1/2 :)

Naty

Keď sme oddychovali na posteli som sa opýtala Zayna: ,,Zlatko, čo bude s nami, ak postúpiš ďalej?" Zayn sa posadil na posteľ (pred tým ležal:D) ,,Nats, keď postúpim, postúpim. Budeme spolu," pobozkal ma. ,,Ale ja sa bojím, bojím sa že na mňa budeš kašľať, budem ti ukradnutá," v očiach ma nepríjemne začali štípať slzy. ,,Nie láska, nikdy. Nedopustím to, milujem ťa," pritiahol si ma bližšie a pobozkal do vlasov. Hladkal ma po chrbte a spieval mi. Ani jednému z nás sa nechcelo vstávať, tak sme ostali v posteli. (http://www.youtube.com/watch?v=PoTEnaAI9Fo&ob=av2e) ,,Nats, pôjdeme zajtra niekde? Je sobota, nebudeme predsa doma, ale samozrejme ak ti je lepšie," prerušil ticho Zayn. ,,Je mi fájn, môžeme ísť, ale kam?" opýtala som sa. ,,Len tak sa prejsť, čo ty na to?" pobozkal ma do vlasov. ,,Hm, dobrý nápad," usmiala som sa a pobozkala som ho. Do toho bozku som dala, všetko čo som cítila. Lásku, nehu, túžbu, radosť. Všetko. Konečne som šťastná. Z našich bozkov nás vytrhol môj drbnutý mobil. Wrr!
,,Prosím,"
,,Ahoj dcérka, ako sa cítiš?"
,,Ahoj mami, je mi skvele," usmiala som sa na Zayna. Ten sa zasmial. Tak s chuti.
,,To som rada, počuj ocko príde na budúcu nedeľu a ja až v pondelok, vydržíš to?",,Samozrejme, že to vydržím," popravde naši boli často preč, niekedy som ich nechápala. Prišli domov ani sa pomaly nepozdravili. Akože oni dvaja navzájom. Mám pocit, že medzi nimi nie je všetko v poriadku. Neriešim to. Ak medzi nimi niečo bude povedia mi to, nie?
,,Dobre, musím končiť, maj sa," povedala mama a hneď zložila. Aj keď už zložila ešte som povedala ,,Ahoj."
,,Všetko v poriadku, zlatko?" opýtal sa Zayn. ,,Jasné, všetko je v poriadku, len mama príde až na budúci pondelok a otec v nedeľu," pousmiala som sa.


Zayn

Z našich bozkov nás vytrhol mobil Naty. Mal som chuť vyhodiť ho z okna. Volala jej mama. Keď zložila bola taká smutná, nechápal som. ,,Všetko v poriadku, zlatko?" spýtal som sa. ,,Jasné, všetko je v poriadku, len mama príde až na budúci pondelok a otec v nedeľu," snažila sa o úsmev. Vedel som, že ju niečo trápi. ,,Zlatko, poznám ťa už dosť dlho na to, aby som vedel, že ti niečo je, takže sa ma tu nepokúšaj presviedčať o opaku," chytil som jej tvár do svojich dlaní. Videl som jej v očiach slzy. ,,Ja len, niečo nie je medzi mamou a otcom v poriadku, nerozprávajú sa, nič," utrel som jej slzy, ktoré sa jej kotúľali po líciach. ,,Neplač, nerob predčasné závery, maju len veľa práce," objal som ju. ,,Možno máš pravdu," zapozeral som sa do jej modrých očí. ,,Ja ju mám vždy," usmial som sa. ,,Kiežby aj teraz," dala mi pusu. ,,Milujem ťa, Nats," pobozkal som ju a jemne na ňu ľahol. Bolouž veľa hodín a boli sme už dosť unavený, tak sme zaspali.


Ráno - Naty
(http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=JRfuAukYTKg&feature=endscreen)
Ráno som sa zobudila, a ako zákon schválnosti aj Zayn so mnou naraz. ,,Hh, dobré ránko," usmial sa Zayn. ,,Bré, ako si sa vyspal?" pobozkala som ho na líce. ,,S tebou? Najlepšie," chcel ma pobozkať, ale odtiahla som sa. ,,Ranná hygiena," usmiala som sa a šla som do sprchy. ,,Ženy," zachechtol sa. Vyplazila som mu jazyk. Umyla som sa, rozčesala som si vlasy. Keď som prišla do izby Zayn tam už nebol. Obliekla som sa a šla dole do kuchyne. Tam sa už vo veľkom varili raňajky. ,,Čo to tu stváraš?" objala som ho zo zadu a dala pusu na krk. ,,Pripravujem ti raňajky," otočil sa ku mne a pobozkal ma. ,,Ďakujem veľmi pekne," usmiala som sa naňho. ,,Zbožňujem ťa," povedal mi Zayn a ja som vybuchla smiechom. ,,Čo ti je?" pozeral na mňa nechápavo Zayn. ,,Nič, len že," zase som sa rozosmiala, ,,nič, nič," usmiala som sa a pobozkala ho. ,,Ja ťa žeriem," povedala som mu a zakúsila som mu do pery. Usmial sa a pokračoval vo varení. Čo to bolo? Ani sama neviem, nedá sa popísať.  Ááá, už viem bol to hemendex. ( :D )  ,,Dobrú chuť, dúfam že ti to bude chutiť," povedal mi Zayn.Usmiala som sa. ,,Všetko, čo je od teba mi bude chutiť, to dobre vieš," pobozkal ma. Bože tie jeho pery. ,,Ďakujem, no aké to je?" opýtal sa. No vyzeralo to hrozne, ale chutilo neuverietľne. ,,Vynikajúce, ako vždy," usmiala som sa. ,,Som rád," usmial sa a spoločne sme dojedli naše raňajky.

2 komentáre:

  1. Jejoo :) Dnes som objavila tvoj blog a začala čítať :) Píšeš super :) Teším sa na ďalšiu časť :D Len tak pre info, kedy asi bude, prip. ako často sem dávaš časti ?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ti :) NO a kedy pridávam, podľa času teraz som nemala žiaden, ale pokúsim sa pridávať aj cez týždeň ;)

      Odstrániť