sobota 21. apríla 2012

My dream come true č. 6 ;)

Zayn

Nádych..výdych... nádych! Postúúúpil som! Áááá! Som tam. Neverím. Neverím. Som najšťastnejší chalan na zemi. Vyobjímal som baby a Naty som dal aj pusu. ,,Ja som ti hovorila, že to zvládneš, bol si skvelý, ľúbim ťa," objala ma silnejšie a dala pusu na líce. ,,Ja ti ďakujem, bez teba by som to nezvládol," usmial som sa na ňu a vlepil jej ďalší bozk. Kebyže tam nie je mama a ségry, tak neviem, neviem. Mama dostala nápad, ideme do cukrárne. 'Super'. Ale potom prišla o mnoho lepšia správa, Naty mi sľúbila, že ak môže prespí u nás doma. Vraj si to zaslúžim. ,,Zlatko, samozrejme, že môžeš," povedala moja mama Naty. Zlatko? Ona je MOJE zlatko. Do kelu, žiarlím na vlastnu matku, ale čo už. Raz už taký som.
,,Idem na dámy," povedala Naty. Čapol som jej po zadku. Otočila sa a vražedne sa na mňa pozrela, ruky som dal do obranného gesta a pošepkal jej: ,,Nie že budeš dlho." Usmiala sa a odpochodovala na "dámy" :D
,,Ty si vtom až po uši, že?" opýtala sa Safaa. ,,Čo myslíš?" opýtal som sa ja. ,,No ja si myslím, že si vtom až po uši," mama sa rozosmiala, no mne nebolo dva-krát do smiechu. O chvíľu k nám prišla aj Naty. ,,Na čom sa tak smejú," pošepkala mi do ucha. Mnou prešlo asi milión voltov. ,,To by bolo na dlho," usmial som sa a dal jej pusu. ,,No fúúj," povedala Safaa. Naty sa začala smiať. ,,Nebuď urazený, veď sa usmej," nahodila psie oči Nats. ,,Neznášam, keď to robíš, stále ma presvedčíš, ako to do kelu robíš?" spýtal som sa. ,,To mám od narodenia," pobozkala ma a ďalej sa smiala. Neverím, že tá dokonalosť ma miluje.

Domov sme došli, asi o desiatej večer. Naty bola unavená, a to až tak že mi v aute zaspala na ramene. Nechcel som ju budiť,  a tak som ju vyniesol hore na rukách. Je ľahká, ako pierko to mne treba cvičiť, ale zvládol som to viac než dobre. Treba mi medailu a podotýkam zlatú. Jemne som ju položil na posteľ. Má úžasne tvrdý spánok. Keby som teraz do izby dovliekol tank, tak ju to nezobudí. Dal som jej dole bundu aj nohavice. Chcel som jej dať dolu aj tričko, nech spí iba v spodnom prádle, ale nejako sa prikryla a už som ju nechcel rušať. Zobral som si uterák, a išiel do sprchy. Studená ma schladila a keď som sa triasol dal som si horúcu. Uvoľnenie. Milujem sprchu. Obliekol som si boxerky a ľahol si k Naty. Sladko spala. Hneď, ako som si ľahol mi "vyliezla" na hruď. Chvíľu som ju pozoroval, ale aj tak ma premohol spánok, a ja som sa ponoril do ríše snov.


Ráno - Naty

Ráno som sa zobudila a Zayn ešte spal. Bola som len v tričku. Ako to zvládol ma zobliecť? Nechám to radšej tak. Opýtam sa ho to keď vstane. Dnes je nedeľa, má sa vrátiť ocko. Neviem, ale mám chuť sa ho opýtať, čo sa deje medzi ním a mamou. Risk je zisk. Dobre uvidím, čo ešte urobím. Vstala som z postele išla sa umyť a zišla dole. Moje tričko bolo dostatočné dlhé, aby zakrylo miesta, ktoré vidieť netreba. Dole nikto nebol, asi všetci spali. Nie že asi, ale určite. Dostala som nápad. Uvarím im raňajky. Vybrala som potrebné veci na prípravu palaciniek. Viem, že ich Zayn miluje. Urobila som ich a začala jesť. Keď som jedla asi druhú palacinku, zišiel dole Zayn. ,,Ahoj, princezná, tak čo vyspatá?" opýtal sa ma a pobozkal ma. ,,Jop, úplne že bombasticky," povedala som. ,,Mňáám, palacinky," sadol si za stôl a hneď si zobral palacinku a nutelu. Muselo mu chutiť, keďže bol celý od čokolády. Nevadí, som rada že mu chutí. ,,Sú úžasné, mmm," olizoval si pery. Zasmiala som sa. Nakoniec prišli dole všetci a všetkým aj chutilo. ,,Sú výborne," povedali, ako naschvál všetci naraz. ,,Ďakujem, už musím ísť, dnes príde ocko, netuším kedy, ale chcem byť doma," usmiala som sa a vstal od stola. Zayn šiel za mnou. Keď sme sa dostali do jeho izby sadol si na posteľ. ,,Nechoď preč," stiahol si ma na kolená. ,,Vieš, že nechcem, ale pozri sa, dnes mám odvahu spýtať sa otca, čo sa medzi ním a mamou deje, chcem to vedieť, a plus treba mi trošku poupratova, pokým príde, zajtra príde aj mama, a..." nestihla som dopovedať. Zayn ma umlčal bozkom. Jemným a nežným. No s tých jemných a nežných sa stali vášnive a drsné bozky. Boj našich jazykov. Známa hra. Začali sme sa nenásytne bozkávať. Zayn sa mi snažil vyzliecť tričko, ale ja som mu vtom zabránila. ,,Zayn, no ták," smiala som sa, keď sa mi snažil zhodiť tričko, a ja som mu vtom bránila. Bolo to celkom komické. ,,Ale ja... dobre dobre, choď už, lebo ťa nepustím," rýchlosťou blesku som si dala nohavice a zobrala mobil a tie také veci. Dole som sa rozlúčila s dievčatami aj so Zaynovou mamkou a ockom. Všetkých som ich objala. Dole prišiel aj Zayn. Všetci odišili a my sme tam boli sami. Bozkávali sme sa. ,,Wait, idem s tebou, aby sa ti zase niečo podobné nestalo," povedal Zayn. Nestihla som protestovať, lebo ma už ťahal vonku. Celý čas sme boli ticho. Nebolo to trápne ticho, ale príjemne, kde sme si dokonale rozumeli, aj bez slov. Keď sme boli už pred našim domom Zayn ma znova pobozkal. A znovu. Zas. Mňám, má neuveriteľne sladke pery. A nie je to tou nutelou. :D. Objala som ho. Nechcel ma pustiť. ,,Milujem ťa, dávaj si pozor," pobozkala som ho. ,,Ja teba tiež, ty si daj pozor," ešte raz ma pobozkal a potom už odišiel. Doma som sa osprchovala a začala upratovať.

Po dokončení upratovania som si dala ďalšiu sprchu. Bola som celá spotená. Skončila som asi o druuhej poodbede a to som začala pratať o jedenástej. Áno, taký bordel sme mali. Keď som bola so svojím dielom spokojná sadla som si pred telku. Išla nejaká super komédia. Tak som sa nenasmiala na žiadnom filme. Nikdy. Tak ma bolelo brucho. Mala som pocit, že som celý deň bola v posilke. O štvrtej niekto zazvonil. Šla som otvoriť. Stál tam ocko. ,,Oci!" skríkla som a hodila som sa mu okolo krku. ,,Dcérka," obíjmal ma, ,,ako sa máš?" usmial sa. ,,Výborne, a ty?" pomohla som mu z kuframi, ktorých mal viac než dosť. ,,Ja som v celkom dobrej nálade," zobliekol si kabát. ,,Oci, musíme sa porozprávať," ukázala som mu na gauč. Nech si tam sadne. ,,Hovor," usmial sa.

2 komentáre: