nedeľa 10. júna 2012

I don't know who I'm :(


Baby, ja už neviem... Prepáčte, tie ktoré čítate. Mňa to mrzí, že tu nič nepridávam. Ale moja nálada? Na bode mrazu. Nič sa mi nechce, som chorá a ešte som si doje*ala známky. To viem LEN ja! No nič. Prepáčte. Rozhodla som sa, že posledná časť bude 28. Potom budem pokračovať v My heart skips a beat. Dobre.. takže už neviem čo ďalej. Som zo seba sklamaná, viem že nie vždy som pridávala časti, ale teraz je to iné. Neviem nič vyplodiť. Mrzí ma to... :P Ináč, ako sa máte? :D Mne totálne prepína. Je to chorobou, alebo tým že sa cítim, tak... sama? :P Ja sa nechápem.. Po nociach len plačem.. prečo? :P Nikto mi na to nevie dať odpoveď. Dobre, koniec mojích sprostým rečičiek ...

Baby, chcela by som sa vás opýtať.. Napíšete mi do komentov, kto číta My dream come true? Či sa poviedka páči, a tak... Chápete ma ;)) A ešte by som chcela poradiť. Má mať táto poviedka šťastný, alebo smutný koniec? :P Neviem, ja osobne by som teraz asi šťastný koniec nenapísala, ale ak ho budete chcieť, vyplodím ho... A ešte, ak skončí My heart skips a beat asi s kým by ste chceli poviedku? Alebo asi dám anketu. Dobre rajbe mi. :D
Milujem túto pesničku. Vystihuje ma teraz úplne. 'I need you now' .. Áno potrebujem teraz niekoho. Áno JEHO! Ale, čo mám robiť keď pozná maximálne moje meno? :( Dobre no, koniec depresívnej nálady... !!!!

Ľúbim vás:-* ♥

1 komentár:

  1. Si normální ? :D:D JSně že tvojí povídku čteme :):D<33 Miluju jí .. konec- Ať je jakýkoliv . Hlavně nepřestávej psát :):D -Ter

    OdpovedaťOdstrániť